וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות בסין וארצות הברית במעקב אחרי אצילי, שהבהיר: "מתמקד בחיפה"

16.2.2022 / 10:24

עונת השיא של הקשר מובילה להתעניינות מעבר לים ובסביבתו מודים שסוכניו מחפשים קבוצה בכסף גדול. אצילי הבהיר לראשי חיפה: "מתמקד בלהוביל את המועדון העונה לאליפות ובלשבור שיאים קבוצתיים ואישיים". ג'וש כהן מחפש קבוצה בחו"ל, שמו של אופיר מרציאנו עלה

תקציר: הרביעייה של קשר מכבי חיפה עומר אצילי נגד מ.ס. אשדוד/ספורט1

עומר אצילי זוכה בשבועות האחרונים להתעניינות מלא מעט קבוצות מעבר לים. סוכניו של כוכב מכבי חיפה מחפשים לקשר קבוצה שתציע סכומי כסף גדולים בעיקר בארצות הברית, סין, איחוד האמירויות ותאילנד, וכמה קבוצות בליגות הללו כבר סימנו את אצילי והחלו במעקב אחריו.

הקשר בן ה-28 נפגש בימים האחרונים עם רונן קצב ועם ראשי מכבי חיפה, והבהיר בשיחות שלפחות עד סוף העונה, הוא מעוניין להתמקד רק בנעשה במכבי חיפה, להוביל אותה לאליפות ולשבור על הדרך שיאים קבוצתיים ואישיים. הסוכן צפוי להיות זה שיסנן הצעות. מלך שערי ליגת העל חתום במכבי חיפה עד קיץ 2024, כך שקבוצה שתרצה לצרפו תצטרך להגיש הצעה גבוהה במיוחד לירוקים, לכן ההערכה היא שרק קבוצות בליגות המדוברות יהיו רלוונטיות.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחכה לכסף הגדול. אצילי/מאור אלקסלסי

לאצילי אין סעיף שחרור בחוזה ומי שיצטרך לקבוע את תג המחיר יהיה הבעלים יעקב שחר. "עומר מרוכז רק במכבי חיפה ובכלל לא מתעניין באפשרויות אחרות", אמרו שחקנים המיודדים עם הקשר. "זה ברור שבכושר שהוא נמצא בו הסוכנים שלו יחפשו קבוצות בכסף גדול, אבל זה לא משהו שמעסיק אותו כרגע". אותם מקורבים לאצילי מעריכים שאם אכן יהיו לו הצעות בכסף גדול בקיץ, הוא ישקול אותן בחיוב.

שחקן אחר לו יש סיכוי אפילו גבוה יותר לעזוב את מכבי חיפה הוא ג'וש כהן. השוער קיבל הצעה לחוזה חדש, אך הבהיר שהחלום שלו ושל זוגתו הוא לחזור לארצות הברית ולשחק ב-MLS. כהן זוכה להתעניינות גם מקבוצות אחרות באירופה, ונראה שרק לקראת סוף העונה יחליט אם הוא נשאר בארץ או מחפש אתגר חדש.

עוד בוואלה!

קהת: "היכולת נגד מכבי חיפה לא הייתה חריגה, ניאבק עד הסוף"

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
חולם על ה-MLS. ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

בחיפה הבהירו לשוער שהם לא לוחצים עליו. במועדון מעריכים מאוד את רועי משפתי וסומכים עליו. עם זאת, בצוות הסקאוטינג מחפשים תמיד חלופיות ואחד השמות שעלו על הפרק אצל כמה גורמים הוא זה של שוערה המחליף של פיינורד, אופיר מרציאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully