וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ מהלל את ברנרדו סילבה אחרי הצמד בדרבי הפרטי: "מהשחקנים החכמים בעולם"

אקס בנפיקה חגג ב-0:5 של סיטי על ספורטינג, ריו פרדיננד מפרגן: "זכינו לראות את הקבוצה הזו", אבל גווארדיולה מתעקש: "זה לא מספיק טוב"

תקציר: נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

אפשר לומר שמנצ'סטר סיטי הבטיחה את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, אחרי שדרסה בפורטוגל 0:5 את ספורטינג ליסבון. רק שני משחקים בשמינית הגמר מפגישים בין שתי אלופות, אבל עוד לפני הגומלין שייערך בעוד שלושה שבועות באנגליה, אין ספק מי תעפיל לשלב שמונה האחרונות.

מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון כפול תוך 17 דקות, ירדה להפסקה ב-0:4 מוחץ ובמחצית השנייה הוסיפה את החמישי, לפני שהמאמן פפ גווארדיולה החל לבצע חילופים והשחקנים הורידו את הרגל מהגז.

קווין דה בראונה עם שחקני מנצ'סטר סיטי מודים לאוהדים. רויטרס
בילוי נעים בליסבון. שחקני מנצ'סטר סיטי מודים לאוהדים/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות ליגת האלופות שהובילה ביתרון של ארבעה שערים אחרי 45 דקות במשחק חוץ בשלב נוקאאוט.

* אגב, זו הפעם ה-12 בכל המסגרות שהסיטיזנס מבקיעים רביעייה במחצית הראשונה בעידן פפ גווארדיולה.

* מנצ'סטר סיטי כבשה חמישה שערים או יותר ב-43 משחקים מאז הגעתו של גווארדיולה. מדובר ב-13 אחוז מכלל המשחקים.

* מנצ'סטר סיטי הפכה לקבוצה ה-14 שמגיעה ל-200 שערים בליגת האלופות, ולקח לה רק 97 משחקים לעשות את זה - פחות מכל 13 הקבוצות הקודמות.

* ראחים סטרלינג, שכבש את השער החמישי והאחרון במשחק, נכנס לרשימת 10 הכובשים הגדולים של מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים.

* פרט לכך, סטרלינג גם השתווה לפול סקולס במקום השני מבין הכובשים האנגלים בליגת האלופות - 24 כל אחד. רק ויין רוני עם 30 מקדים אותם.

* גם פיל פודן בן ה-21 רשם ציון דרך נדיר כשרשם את הופעתו ה-150 במדי הקבוצה וגם הבקיע את שערו ה-40 בקריירת הבוגרים.

* ספורטינג ליסבון הופיעה בפעם השלישית בתולדותיה בשמינית הגמר, וזה הזכיר את הפעם הקודמת שעלתה לשלב 16 האחרונות ב-2009 - היא חטפה 5:0 ביתי ו-7:1 מבאיירן מינכן.

עוד בוואלה!

עולה בטוחה לרבע הגמר: 0:5 למנצ'סטר סיטי על ספורטינג ליסבון

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא חושב שהפער בין הקבוצות שווה 0:5. פפ גווארדיולה/רויטרס

התגובות

ברנרדו סילבה, איש בנפיקה ליסבון בעבר שחגג צמד בדרבי הפרטי שלו, אמר: "האמת שלא היינו כאלה טובים במחצית הראשונה כדי להוביל 0:4. איבדנו כדורים קלים, היינו לא מרוכזים ונתנו להם הזדמנויות לצאת למתפרצות. היינו חדים מול השער ולפעמים אתה צריך גם מזל כדי לכבוש כל כך הרבה. עדיין אפשר להשתפר ולשחק טוב יותר. יש לנו עוד עבודה לעשות במנצ'סטר, אי אפשר להירגע לקראת הגומלין".

פפ גווארדיולה הסכים איתו: "היו שחקנים מתחת לרמתם, איבדנו כדורים בצורה קלה מדי, אבל היינו יעילים ובכל פעם שהגענו להזדמנות ב-20 הדקות הראשונות גם כבשנו. ההפרש לא צריך להיות 0:5. חמש דקות הפתיחה הוכיחו כמה ספורטינג טובה והן ממחישות טוב יותר את הפערים בין הקבוצות. הם תקפו עם שחקנים רבים והענשנו אותם במתפרצות. השחקנים מכירים אותי, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אני שמח מאוד, אל תבינו אותי לא נכון, אבל אנחנו יכולים ואמורים להיראות טוב יותר".

פפ הילל את ברנרדו סילבה, גיבור המשחק, ואמר ש"הוא לא רק יודע איך לשחק כדורגל, הוא פשוט מבין כדורגל. יש לא מעט שחקנים שיודעים מה לעשות עם הכדור, אבל לו יש הבנה עמוקה של המשחק. הוא אחד השחקנים הכי חכמים בעולם, ואני מאושר שהוא בצד שלי".

בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ריו פרדיננד, פרגן מעמדת הפרשן: "התמזל מזלנו לשבת כאן ולראות את הקבוצה הזו משחקת כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully