וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שיין לארקין סיכם בריאל מדריד ויעבור אליה בקיץ

הכוכב האמריקאי של אנאדולו אפס צפוי להצטרף בסיום העונה אל הבלאנקוס, שצריכים כעת להגיע לסיכום עם באסקוניה שמחזיקה בזכות סירוב

10 המהלכים הגדולים של השבוע בליגה הספרדי בכדורסל/ספורט1

לקראת העברת ענק ביורוליג: על פי "אל מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם שיין לארקין בנוגע לעונה הבאה. הרכז האמריקאי, אחד מכוכבי המפעל שהוביל בעונה שעברה את אנאדולו אפס לזכייה ביורוליג, היה לאחרונה במגעים מתקדמים עם הבלאנקוס וכעת, לפחות על פי הדיווח המגיע מקטלוניה, הצדדים הגיעו לסיכום והשחקן בן ה-29 אמור להצטרף בקיץ לאחר סיום חוזהו בטורקיה.

כעת ריאל צריכה רק להסיר מדרכה מכשול נוסף בדמות זכות סירוב להצעות על השחקן ששמורה לבאסקוניה, במדיה שיחק לארקין בעונת 2016/17. על פי הסיכום שנקבע אז, כל קבוצה ספרדית שתרצה את הכוכב, צריכה להגיע קודם כל לסיכום עם הבאסקים. הקבוצה מוויטוריה נמצאת בקשיים כלכליים וצפויה להיענות לבקשה תמורת פיצוי כספי.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Emanuele Cremaschi, GettyImages
בקרוב בלבן של מדריד? שיין לארקין/GettyImages, Emanuele Cremaschi

לארקין הוא אחד הגארדים הטובים באירופה בשנים האחרונות, אם כי העונה הוא רק שביעי בין הקלעים עם 14.8 נקודות למשחק ביורוליג, 3.1 כדורים חוזרים ו-5.3 אסיסטים. הוא קולע ב-55.7 אחוזים לשתי נקודות, 40.2 מחוץ לקשת ו-93.4 מקו העונשין.

הגעה של לארקין תוביל לפרידה של ריאל מאחד הגארדים הנוכחיים שלה, נייג'ל וויליאמס-גוס או הצרפתי תומא הרטל. שניהם הגיעו בקיץ שעבר, כאשר הראשון מחזיק בחוזה לעונה נוספת והשני רק עד הקיץ. מבחינת אנאדולו, מדובר באובדן של עוגן נוסף, אחרי הודעתו של וסילי מיציץ' כי הוא יוצא ל-NBA.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

* תמיר בלאט קלע 6 נקודות ב-56:72 של אלבה ברלין מול פרנקפורט בחוץ. הקבוצה מהבירה, שהעניקה מנוחה ליובל זוסמן, סיימה את המשחק עם 2:14 ברבע האחרון. בלאט סיים גם עם 6 איבודים ו-2 מ-7 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully