וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן פתח והבקיע את שערו הרביעי העונה, פיזה שוב מעדה

הקיצוני הבקיע נגד ויצ'נזה בפיגור כפול, היה שותף לחזרה ל-2:2 והוחלף בדקה ה-70, אך קבוצתו רשמה תיקו רביעי ברציפות וסופרת חמישה משחקים ללא ניצחון

יונתן כהן הבקיע הערב (שלישי) את שערו הרביעי בליגת המשנה באיטליה, אבל פיזה סיימה רק ב-2:2 ביתי נגד ויצ'נזה במסגרת המחזור ה-23 בסרייה B, תיקו רביעי ברציפות שלה והיא כבר חמישה משחקים ללא ניצחון.

כהן כלל לא שותף לפני שלושה ימים ב-0:0 נגד טרננה, אבל היום פתח בהרכב ומצא את הרשת בפעם הראשונה בשנת 2022, כמעט חודשיים מאז הפעם האחרונה שחגג שער. כהן כבש בדקה ה-43, אבל קבוצתו ירדה למחצית בפיגור 2:1 מול המדורגת 18 מתוך 20 בטבלה בעקבות שני שערים שספגה בבליץ שנמשך חמש דקות, מהדקה ה-17 ועד ה-22. פיזה חזרה ל-2:2 בדקה ה-60 והישראלי הוחלף כעבור 10 דקות, אולם התוצאה נותרה בעינה עד הסיום.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
כבש. כהן/רויטרס

זוהי תוצאת התיקו הרביעית ברציפות של פיזה והיא כבר חמישה משחקים ללא ניצחון, עלולה בעקבות התוצאות האחרונות לאבד גם את המקום השלישי ולרדת לרביעי. אחרי 23 משחקים היא מפגרת אחרי לצ'ה שבמקום השני בהפרש שערים בלבד - אך יש לציין שלצ'ה טרם שיחקה המחזור - ואילו לפסגה עלתה קרמונזה שנמצאת ביתרון שתי נקודות על פיזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully