וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: אחרי חילופי האשמות הפועל חיפה מגיעה לראשון לציון

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 18:18

המחזור ה-13 בליגת העל (19:00): המשחק המקורי נדחה בשל טענות לקורונה אצל האדומים במה שהוביל לסאגה לא נעימה. הכתומים ינסו להשיג ניצחון חשוב במאבקי התחתית ללא היו"ר פרי שהתפטר

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יושלמו מחר (רביעי, 19:00) במשחק בו תארח נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון את הפועל חיפה. בסיבוב הראשון גברה חיפה ברוממה על הכתומים 94:98 ברוממה.

הנתונים: מכבי ראשון לציון עדיין לא ניצחה משחק ביתי העונה ועומדת ביחד עם סוף העונה שעברה על רצף של שבעה הפסדי בית, הארוך בתולדותיה. חמישה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה הבכירה הוכרעו בפער של שתי התקפות ומטה לטובת הקבוצה המארחת, כולל בסיבוב שעבר: 94:98 לחיפה ברוממה. נתנאל ארצי, שגדל במכבי חיפה והחל בה את קריירת הבוגרים, קלע בספרות כפולות בכל ארבעת המפגשים שלו מול הפועל חיפה בליגה, במפגשים האלו הוא דייק ב-16 מ-30 זריקותיו מעבר לקשת.

שחקן הפועל חיפה איגור נסטרנקו. מאור אלקסלסי
מגיע למפגש עם האקסית בכושר טוב ואחרי השלשה השנייה בקריירה. נסטרנקו/מאור אלקסלסי

במרכז ההתמודדות: אנתוני בראון. הפורוורד של ראשון לציון מסתמן כשחקן הטוב ביותר בסגל של דרור כהן, אבל כדי להישאר בליגה הכתומים יצטרכו שיוביל אותם לניצחון.

בכמה מילים: המשחק המקורי בין הקבוצות נדחה בתחילת ינואר אחרי שבהפועל חיפה התגלו מספר שחקנים חשודים לקורונה, שלאחר מכן התגלו כשליליים לנגיף. בין הקבוצות היו לא מעט חילופי האשמות בעקבות התקרית. ראשון לציון מגיעה למשחק מהמקום האחרון, שלושה ניצחונות מתחת לקבוצה שנמצאת מעליה בטבלה. הכתומים יופיעו לראשונה ללא היו"ר יצחק פרי שהתפטר, אך לא ברור האדם מדובר בסוף פסוק שכן גורמים שונים מבקשים מפרי להישאר עד לסיום העונה. בהפועל חיפה רשמו ניצחון גדול על גליל עליון בשבוע שעבר והם מגיעים למשחק ברצון להיצמד לצמרת הגבוהה. וויל דניאלס שוחרר מהקבוצה ועבר לשחק בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully