וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ לקראת אינטר בשמינית: "לא משנה לנו נגד מי אנחנו משחקים"

הנראזורי חוזרים לנוקאאוט בליגת האלופות אחרי עשור, מנג'ר ליברפול טען: "משנה לנו איך אנחנו משחקים. זה שבארלה מושעה אצלם זה לא בהכרח יתרון"

שמינית הגמר - משחק ראשוןמחצית16/02/2022
אינטר
    0
      ליברפול
      תקציר ה-0:1 של ליברפול על ברנלי/ספורט1

      משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי, 22:00) כאשר אינטר מילאן תארח את ליברפול למשחק הראשון, קרב בין שתי סגניות הטבלה באיטליה ובאנגליה.

      שחקני אינטר חוגגים עם אדין דז'קו. Alessandro Sabattini, GettyImages
      סימאונה יודע מה לבקש מהם. שחקני אינטר/GettyImages, Alessandro Sabattini

      עשור חלף מאז הפעם האחרונה שאינטר הגיעה לשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, אבל הקבוצה של סימונה אינזאגי תגיע למשחק הראשון מבין שניים אחרי שאיבדה את הפסגה בסרייה A ותפגוש כעת יריבה שעברה את שלב הבתים במפעל עם 100 אחוזי הצלחה. אלופת איטליה הפסידה בדרבי למילאן וסיימה ב-1:1 נגד נאפולי וכעת היא בליגה במרחק נקודה מיריבתה העירונית. אינטר רגילה לפגוש אנגליות בשמינית הגמר ובפעם האחרונה שזה קרה היא עברה את צ'לסי ב-2010, עונה בה זכתה, אבל שנה ושנתיים קודם לכן הודחה בשמינית על ידי מנצ'סטר יונייטד וליברפול. ב-2012, בפעם האחרונה שהגיעה לשמינית, הודחה על ידי מארסיי. אינטר תחסר את הפצועים חואקין קוראה ורובין גוזנס וגם את ניקולו בארלה שמושעה עקב משחק סיום שלב הבתים נגד ריאל.

      במסיבת העיתונאים סיפר אינזאגי על הבקשה שלו משחקניו לקראת המשחק: "הקבוצות האנגליות מאוד חזקות, למעט צ'לסי כולן עלו מהמקום הראשון בבית שלהן, אבל לשחקנים שלי מגיע להיות חלק ממעמד כזה ונכון שעל הנייר ליברפול פייבוריטית, אבל אנחנו נגיע במטרה לשחק את הכדורגל שלנו ולהראות את הרעיונות שלנו, זה גם מה שביקשתי מהשחקנים. נחישות תעשה את ההבדל. אני לא מרוצה מהתוצאות האחרונות ולא ציפיתן להן, אבל שיחקנו מצוין מול שתי קבוצות חזקות שיחד עם יובנטוס ייאבקו איתנו על האליפות".

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      שחקן ליברפול דיוגו ז'וטה. רויטרס
      זכה למנוחה נגד ברנלי וצפוי לפתוח. ז'וטה/רויטרס

      מן העבר השני, ליברפול נמצאת במומנטום נפלא ובשבוע שעבר גם חזרו לשורותיה מוחמד סלאח ואלוף אפריקה הטרי סאדיו מאנה, ששבו מהתחרות בקמרון. ליברפול כאמור עברה את שלב הבתים עם שישה ניצחונות וגם אז התארחה במילאנו, אבל פגשה את מילאן. ליברפול ברצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות אחרי 0:1 על ברנלי השבוע והיא תנסה להשיג מקדמה משמעותית לגומלין באנפילד, בתקווה לתקן אחרי שבעונה שעברה הודחה בשמינית לאתלטיקו. ב-2007/8 נפגשו הקבוצות בפעם האחרונה ואז זה הסתיים ב-0:3 בסיכום המשחקים. לרשות יורגן קלופ יעמוד סגל מלא ולהרכב צפוי לשוב דיוגו ז'וטה שלא פתח במחזור האחרון בפרמיירליג ובכך ישוב לשתף פעולה עם סלאח ומאנה.

      במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר יורגן קלופ: "יותר משנה לנו איך אנחנו משחקים, לא נגד מי אנחנו משחקים. זה לא רע בשבילנו שבארלה מושעה כי הוא שחקן מצוין, אבל וידאל יכול להחליפו והוא שחקן כל כך מנוסה במעמדים האלה שמשחק שנים ברמות הכי גבוהות".

      המנג'ר גם אישר שג'ורדן הנדרסון יהיה כשיר למפגש וכשנשאל על האפשרות שלואיס דיאס יפתח, השיב: "הוא שחקן מאוד איכותי והוא כבר הראה את זה, אבל אנחנו ניתן לו עוד זמן להתאקלם. הוא בחור נפלא שלא מפסיק לחייך באימונים ואנחנו שמחים שהוא פה איתנו. נצטרך שחקנים רעננים וזה טוב שיש לי חמישה חילופים".

      במשחק השמינית הגמר הנוסף שייערך ביום רביעי בערב, תארח זלצבורג את באיירן מינכן.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully