וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליאן נאגלסמן: "לא אשנה את הגישה שלי"

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 16:43

מאמן באיירן מינכן נשאל האם ייסוג משיטת חמשת שחקני ההתקפה מול זלצבורג, מולר: "מוכנים ומתרגשים" (רביעי, 22:00)

כל שערי המחזור ה-22 בבונדסליגה/ספורט1

אחרי ההפסד המביך 4:2 לבוכום, תפגוש מחר (רביעי) באיירן מינכן את זלצבורג במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. מוליכת הבונדסליגה הגרמנית תשחק מול מוליכת הבונדסליגה האוסטרית, שתנסה להפתיע ולהשאיר את ההתמודדות בחיים לפני המשחק באליאנץ ארנה במינכן. שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים בעונה שעברה, אז באיירן ניצחה 2:6 באוסטריה ו-1:3 בגרמניה. זה אחד משני המפגשים היחידים בשמינית הגמר בין שתי אלופות. רוברט לבנדובסקי כבש תשעה שערים בשלב הבתים ויגיע רעב מאוד כדי לעקוף את סבסטיאן האלר, שכבש 10 שערים. מדובר כנראה במפגש הקרוב ביותר גאוגרפית בשמינית הגמר, שכן הנסיעה בין שתי הערים היא כשעה ו-40 דקות.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ימשיך עם חמישה שחקני התקפה. נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

באיירן, שסיימה עם מאזן מושלם בשלב הבתים ועם 22 שערים, כמובן תחסר את מנואל נוייר, אלפונסו דייויס, לאון גורצקה ויוסיפ סטאנישיץ' כשאליהם הצטרף גם ג'מאל מוסיאלה, שנדבק בקורונה. המארחת, שתהיה הקבוצה הראשונה אי פעם בנוקאאוט ליגת האלופות, תחסר את זלטקו יונוזוביץ' הוותיק שפצוע וגם את בנג'מין ששקו הצעיר שסובל מפציעה בשריר, כמוהם גם ברנרדו הברזילאי בחוץ. מי שינסה להוכיח את עצמו על הבמה הגדולה הוא חלוץ זלצבורג קארים אדיימי, שהוזכר כמועמד לבאיירן מינכן ולפי הדיווחים ייתכן מאוד שינחת בקיץ הקרוב אצל היריבה בורוסיה דורטמונד.

תומאס מולר אמר לקראת המשחק ולאור ההפסד לבוכום בשבת: "כל דבר מתחת ל-100% לא מספיק בבונדסליגה וקיבלנו תזכורת לזה. אנחנו מוכנים ונרגשים לקראת המשחק הקרוב". על הביקורת שחטפו חבריו לוקאס הרננדז ודאיו אופמקאנו מלותר מתאוס, אמר מולר: "אני חושב שאף שחקן לא היה טוב מול בוכום, אולי חוץ מלבנדובסקי שעשה את העבודה שלו עם שני שערים ואולה (סוון אולרייך), שלא היה אשם בשערים". על שיתוף הפעולה שלו עם לבנדובסקי אמר: "אנחנו מסתדרים טוב ומשתלבים היטב. בבאיירן תמיד היו צמדים איכותיים ותמיד שחקני התקפה מעולים".

יוליאן נאגלסמן נשאל על העובדה שפתח במשחקים האחרונים עם חמישייה התקפית, שכוללת את רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר, סרג' גנאברי, לירוי סאנה וקינגסלי קומאן, ואמר: "לא אשנה את הגישה שלי. יש לנו כמה חסרים והדיונים האלה תמיד עולים כשמפסידים. השלבים המכריעים של העונה מגיעים. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום משלב הבתים ומתרגשים מאוד שנוכל לקבל מחדש 30 אלף צופים במשחק הבית. זה יהיה מרגש".

אדיימי אמר לקראת המשחק: "אני מאמין שאנחנו יכולים להקשות על באיירן עם האיכות והאינטנסיביות שלנו. אנחנו מגיעים כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
חיוכים באימון. מולר ולבנדובסקי/GettyImages, Alexander Hassenstein

הרכב משוער, זלצבורג: פיליפ קוהן, ראסמוס כריסטנסן, עומאר סולה, מקסימיליאן וובר, אנדראס אולמר, מוחמד קמארה, ניקולאס קפאלדו, ברנדן ארונסון, ניקולאס זייוואלד, נואה אוקאפור, קארים אדיימי.

הרכב משוער, באיירן מינכן: סוון אולרייך, בנז'מן פבאר, ניקלאס זולה, לוקאס הרננדז, יוזואה קימיש, קורנטן טוליסו, סרג' גנאברי, קינגסלי קומאן, לירוי סאנה, תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully