וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין פרס לאל חלאיפי: "הקרב בין ריאל לפ.ס.ז' לא ייגמר על כר הדשא"

הנשיאים ביטלו סעודה משותפת לפני קרב הענקיות על רקע המחלוקות סביב אמבפה והסופרליג. בנזמה צפוי לפתוח, ניימאר יעלה מהספסל?

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

מתיחות בין ראשי ריאל מדריד לראשי פריז סן ז'רמן לקראת קרב הענקיות בליגת האלופות. מועדוני הפאר ייפגשו הערב (שלישי, 22:00) בפריז למשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר, ונראה כי חוץ מהקרב על הדשא, מתנהלת מערכה גם מחוץ למגרש.

בצרפת דיווחו אמש שנשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי ונשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס היו אמורים לקיים פגישה ידידותית אתמול ולסעוד יחד במסעדת מישלן בפריז, אולם הפגישה בוטלה ברגע האחרון בשל מתיחות וחילוקי דעות בין השניים. מדובר במחווה מוכרת בין ראשי מועדונים באירופה הנוהגים להיפגש לפני משחקים גדולים בליגת האלופות, אבל הפעם נציגי הקבוצות החליטו להימנע מכך.

הבעלים של ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
אין הרבה חיבה בין השניים. פרס ואל חלאיפי/רויטרס

לפי "RMC", ביטול הסעודה קשור בחילוקי הדעות בין פרס לאל חלאיפי בנושאי הסופרליג, ובמאבק הניטש על שירותיו של קיליאן אמבפה. החלוץ הצרפתי נחשב כבר זמן רב ליעד מספר 1 של פרס וריאל, אבל במקביל אל חלאיפי מנסה לשכנע אותו להישאר בפריז ולחתום על חוזה חדש, אחרי שחוזהו הקיים יסתיים בתום העונה. "יש בין השניים כמעט סכסוך דיפלומטי", מתארים זאת ב-RMC.

במקביל, נמשכת ההיערכות המקצועית של שתי הקבוצות. קארים בנזמה שנעדר בשלושת השבועות האחרונים בשל פציעה והיה בספק למשחק, צפוי לפתוח אחרי שלפי דיווחים בספרד דיווח שהוא מרגיש מוכן.

לעומתו, ניימאר שאף הוא מתאושש מפציעה שהשביתה אותו במשך חודשיים וחצי, לא מתוכנן לפתוח אבל בצרפת מעריכים שהוא יעלה מהספסל ל-20 הדקות האחרונות. "עם הקסם שיש לו ברגליים, גם רבע שעה מספיקה כדי להכריע", אמר הפרשן ז'רום רוטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully