וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור חתם לעונה נוספת: "הפועל באר שבע היא משפחה, מרגיש בבית"

15.2.2022 / 13:09

הבלם הפורטוגלי (32) ימשיך לעונה שביעית בקבוצה מבירת הנגב, אלונה ברקת מתרגשת: "זו אהבה מרגשת, מסוג הדברים שמשמחים אותנו בכדורגל". בקבוצה התעודדו מההפסד של מכבי חיפה: "חזרנו לחיים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) על הארכת חוזהו של מיגל ויטור בעונה נוספת, עד קיץ 2023. בכך יסגור הבלם הפורטוגלי (32) שבע עונות בקבוצה.

"אנחנו מאוד שמחים כאן, פה זה משפחה", אמר ויטור לאחר החתימה. "אני מרגיש טוב מאוד בקבוצה והאהבה שאני מקבל מהאוהדים ומכל אחד במועדון, גורמת לי להרגיש בבית. אני שמח להישאר כאן עונה נוספת ומקווה להעניק הרבה שמחה לאוהדים שלנו".

נשיאת המועדון אלונה ברקת אמרה: "מיגל הוא דוגמא ומופת לשחקן מקצוען, אישיות גדולה על כר הדשא, בחדר ההלבשה ובתוך הקהילה. הוא ומשפחתו התחברו בצורה יוצאת דופן לישראל בכלל ולבאר שבע בפרט. מי שמכיר את מיגל יודע כמה מעלות יש בו ובעיקר צניעות ומנהיגות מעוררות השראה, כך שלא בכדי הוא הקפטן שלנו. משפחת ויטור ראויה לכל האהבה שהיא מקבלת, זו אהבה מרגשת, מסוג הדברים שמשמחים אותנו בעולם הכדורגל".

ויטור הצטרף להפועל באר ביוני 2016, והפך לאחד הזרים המעוטרים, האהודים והמוערכים בתולדות המועדון. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, גביע המדינה, גביע הטוטו ופעמיים באלוף האלופים, ובעונת 2016/17 הוכתר ככדורגלן העונה בליגת העל. למרות שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות, בעונה הנוכחית הוא מוכיח את עצמו שוב כעמוד תווך בהגנה של הקבוצה מהבירה.

הטלטלה הרגשית ממשיכה לפקוד את הקבוצה ואחרי שכבר בפעם השנייה תוך חודש הרגישו בקבוצה שהם יצאו ממירוץ האליפות, בא לו ההפסד אמש (שני) של מכבי חיפה והחזיר את השחקנים של רוני לוי מחדש לתמונה. הבוקר יחלו בקבוצה בהכנות למשחק מול אותה קרית שמונה שתגיע לטרנר בשבת (17:30, ספורט4).

"צריך לעשות הכל כדי לא לוותר על הסיכוי הזה ששוב צץ. חזרנו לחיים, אבל אנחנו חייבים להיראות יותר טוב כבר בשבת", אמרו הבוקר שחקנים בהפועל באר שבע. "מישהו מכוון את הדברים, כך שלא נאבד את הסיכוי לאליפות ואנחנו צריכים להיות שם. קודם כל לחזור לנצח כבר בשבת בבית שלנו עם הקהל שלנו שראה אתמול כמה זה קשה להחזיק עונה שלמה למעלה עם ניצחונות וניצחונות כל הזמן".

עוד בוואלה!

"אנתוני וואקמה לא אנושי, מה שהוא עשה זה לא נורמלי"

לכתבה המלאה
רועי גורדנה לפני איתן טיבי שחקני הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
יקבל הזדמנות? רועי גורדנה/אודי ציטיאט

רוני לוי יחסר בשבת את מיגל ויטור המוצהב ואת מריאנו באריירו שהורחק בשבת האחרונה באשדוד. חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי ישחקו יחד במרכז ההגנה. בקישור קיימת התלבטות בין רועי גורדנה לדויד קלטינס במשבצת של באריירו. גם אנדרה מרטינס שאיכזב עד כה עשוי לאבד את מקומו במרכז השדה לטובת תומר יוספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully