וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברנדלי קובאס יגיע למשחקים נגד פ.ס.וו איינדהובן עם מוטיבציה מיוחדת"

מנהל האקדמיה של מכבי תל אביב קלאודיו בראגה ניתח בהולנד את יחסי הכוחות לקראת המשחק בחמישי (19:45, ספורט3): "פ.ס.וו לא פייבוריטית ברורה, יכולות להיות הפתעות"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם מאומנת על ידי צוות סרבי בראשות מלאדן קרסטאיץ', אבל עדיין נותרו ספיחים לעידן ההולנדי. אחד מהספיחים הוא קלאודיו בראגה, המנהל המקצועי הפורטוגלי של האקדמיה של המועדון, שהגיע לתפקיד בעיקר בזכות התפקידים שמילא לאורך השנים בהולנד.

לקראת צמד המפגשים בין מכבי תל אביב לפ.ס.וו איינדהובן, הראשון שבהם ייערך בחמישי (19:45, ספורט3), התראיין בראגה לתקשורת ההולנדית וטען שיחסי הכוחות פחות ברורים ממה שאפשר לחשוב.

"יהיו שני משחקים מעניינים מאוד. לדעתי הקבוצות די שוות. אני מקווה מאוד שנוכל להשיג תוצאה טובה בהולנד ולהעביר את ההכרעה לתל אביב, כי שם הקהל יכול לדחוף אותנו להישג מיוחד", אמר. "מכבי רוצה להגיע רחוק שאפשר בקונפרנס ליג. פ.ס.וו יריבה מכובדת, ואני לא יודע אם הסיכויים הם 50-50, אבל בטוח שזה לא גמור מראש".

המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער של מכבי תל אביב קלאודיו בראגה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"קרסטאיץ' לא זקוק לי". קלאודיו בראגה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לדבריו של בראגה, "שתי הקבוצות טובות ומאוזנות, והמשחקים יכולים להתפתח לשני הכיוונים. הכל תלוי באיזה יום כל קבוצה תתפוס". כמו כן, הוא בטוח ש"שחקן כמו ברנדלי קובאס יגיע למשחקים האלה עם מוטיבציה מיוחדת", ומספר שערן זהבי "אהוב מאוד על ידי אוהדי מכבי".

לדבריו, מלאדן קרסטאיץ' לא נעזר בו כדי להתכונן ליריבה, למרות ההיכרות של בראגה עם הכדורגל ההולנדי. "הוא לא זקוק לשום דבר ממני. אנחנו נמצאים בעידן שכולם יודעים הכל, השחקנים מכירים אחד את השני, המידע פתוח וזורם. הוא לא צריך אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully