וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל-דאבל ושיא אישי: 12 נקודות ו-15 ריבאונדים לאבדיה בניצחון וושינגטון

ממשיך להרוויח מהטריידים: הישראלי קיבל 31 דקות, קבע שיא ריבאונדים והוסיף גם 3 אסיסטים ב-94:103 על דטרויט. קוזמה הצטיין עם 23, והוביל את הבריחה ברבע השלישי

וושינגטון ודני אבדיה באימון קליעות/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה ממשיך להיות אחד המרוויחים הגדולים מהמהלכים של וושינגטון ביום האחרון של חלון הטריידים. הלילה (בין שני לשלישי), הפורוורד הישראלי רשם דאבל-דאבל רביעי בקריירה עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים - שיא אישי ב-NBA - בניצחון 94:103 על דטרויט, הגיע לספרות כפולות בטור הנקודות משחק שלישי רצוף (כולם מאז השינויים בסגל) ועזר לוויזארדס המשתפרים להשיג ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים בדרך למאזן 30:26.

אבדיה עלה מהספסל, קיבל 31 דקות, סיים עם 4 מ-9 מהשדה (1 מ-3 מהשלוש) ו-3 מ-4 מהענושין, והוסיף גם 3 אסיסטים לצד שני איבודים, כשהוא מסיים את המשחק עם מדד של 13+, הטוב בקבוצה. מי שהמשיך להוביל את וושינגטון, לפחות עד שקריסטאפס פורזינגיס שמתאושש מפציעה יערוך הופעת בכורה, היה קייל קוזמה שקלע 23 נקודות, 17 מהן ברבע השלישי בו הוויזארדס ברחו בדרך לניצחון.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מוקף בשחקני דטרויט פיסטונס. רויטרס
מתחיל להרגיש בנוח. אבדיה מול שחקני דטרויט/רויטרס

המחצית הראשונה הייתה שקולה מאוד, כשאבדיה נכנס טוב למשחק ומציג אגרסיביות במאבקי הריבאונדים מתחת לסלים. הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון, אבל אז הגיעו כאמור הדקות של קוזמה, והוויזארדס השיגו מיני-בריחה עם 28:37 ברבע השלישי. הפיסטונס ניסו לחזור לעניינים, אבל קנטביוס קולדוול פופ בסדרת מהלכים טובה, וגם דני אבדיה עם שלשה ברגע חשוב, השאירו את הניצחון אצל הביתיים.

מלבד קוזמה ואבדיה, ארבעה שחקנים נוספים בוושינגטון קלעו בספרות כפולות: קולדוול פופ סיים עם 16, ראול נטו ותומאס בריאנט הוסיפו 11 כל אחד וקורי קיספרט תרם 10. מנגד, נקודת האור אצל הפיסטונס שספגו הפסד שמיני ברציפות, היה סאדיק ביי עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עונת השיא נמשכת. קייל קוזמה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא ירד מספרות כפולות מאז הטרייד דדליין. אבדיה/רויטרס

הוויזארדס יקוו כעת להמשיך במומנטום בשני המשחקים שנותרו לקבוצה עד פגרת האולסטאר, אצל אינדיאנה בלילה שבין רביעי לחמישי ומול ברוקלין בין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully