וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי משער 2 שניות לסיום

ברנקו קנקריש קבע 30:31 לצהובים בשער שהעניק להם את ההובלה לראשונה במשחק והיה גם שער הניצחון על הפועל ראשון לציון

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (שני) 30:31 את הפועל בדרבי הראשון במסגרת הבית העליון והשלישי העונה. הפועל כבר הוליכה ביתרון של 6 שערים בדרבי. מכבי סגרה אותו ושתי שניות לסיום - ברנקו קנקרש העלה את מכבי ליתרון ראשון - במה שהפך לשער הניצחון. הפועל עדיין ללא ניצחון בשלב הבתים ובפיגור של מינוס 10 נקודות מהמקום הראשון, בעוד מכבי השלישית צימקה את הפער מרמת השרון המולויכה ל-5 נקודות. ביום שני ייערך בבית מכבי דרבי נוסף בפתיחת הסיבוב השני בבית העליון.

הדרבי נפתח בסערה על ידי הפועל שכבר הוליכה ביתרון של 6 שערים במהלך המחצית הראשונה למרות ההרכב החסר. מכבי ראשל"צ נגסה מהיתרון לאורך המחצית השנייה - ברנקו קנקרש צימק ל-25:23. עוז חממי עוד העלה את הפועל ל-29:30, אך רותם סגל השווה דקה ו-35 שניות לסיום, ושיקלושי עצר את סלס בהתקפה האחרונה של הפועל. 20 שניות לסיום, לאחר פסק זמן, מכבי ניסתה להשיג את שער הניצחון. המהלך הראשון לא צלח, ובשני קנקרש הסתובב על המקום וכבש מתשעה מטרים.

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד דור קלדרון מול שחקן הפועל ראשון לציון שי נתן. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הדרבי השלישי של העונה נצבע בצהוב./אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אראל צייטלר הוביל את הפועל עם 9 שערים, יובל גררה, שון סלס ואיתי סורקיס הוסיפו 4 כ"א, זיוואן פאסיץ' ושי נתן 3 כ"א, חממי 2 וגונן בן אור 1. בשער - ברזד דמירוביץ' עצר 5 כדורים ב-22 אחוז, וטל פלד 2 מ-13 ב-15 אחוזים. במכבי ראשל"צ - רותם סגל ונדב ניזרי הובילו עם 7 כ"א, ברנקו קנקרש 6, שרון שלם 4, איתי שלמא וגיא קורדובה 2 כ"א, דור קלדרון, ניב צורף ואלדר שיקלושי 1 כ"א. שיקלושי סיפק 8 עצירות ב-24 אחוז. יאיר ניקולייב עם עצירה בודדת מ-6 זריקות. שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

במשחק נוסף שנערך הערב - בני הרצליה - א.כ נס ציונה 31:35 (15:17). הרצליה משתווה עם 14 נקודות להפועל קרית אונו, שמשחק ההשלמה שלה מול חבל אילות שוב נדחה בגלל מאומתי קורונה. בכך, השתיים פותחות יתרון של 4 נקודות על פני חבל אילות שעם 10 נק' ומתקרבות להבטחת המקום בפליאוף. מנגד, נס ציונה נותרת במקום ה-10 הכללי, עם 8 נקודות, שתיים בלבד יותר מאשר למכבי דימונה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully