וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שער דרמטי: פיורנטינה ניצחה 1:2 את ספציה בחוץ

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 0:07

אמרבט מצא את הרשת בדקה ה-89 והעניק לוויולה שלוש נקודות, פיונטק החמיץ פנדל (16) וגם כבש (42). מאיורקה ניצחה 2:3 את בילבאו

תקציר: ספציה - פיורנטינה 2:1/ספורט1

המחזור ה-25 בסרייה A ננעל הערב (שני) כשפיורנטינה רשמה ניצחון חוץ בדקות הסיום בספציה. הקבוצה מפירנצה עשתה את זה עם 1:2 משער בדקה ה-89 והתקרבה אל המקום השישי מרחק שלוש נקודות בלבד. ספציה נותרה עם 26 נקודות, חמש מעל הקו האדום, סוף פודגראנו לא נכלל בסגל.

קשישטוף פיונטק שחקן פיורנטינה חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
פיו פיו. פיונטק/GettyImages, Gabriele Maltinti

קשישטוף פיונטק, שנמצא בכושר כיבוש טוב מאז שעבר מהרטה ברלין, החמיץ פנדל בדקה ה-16, אבל הצליח להתאושש וכבש את השער הראשון של הוויולה (היום באדום) בדקה ה-42 אחרי בישול של יוסף מאלח. קווין אגודלו איזן בדקה ה-74, אבל סופיאן אמרבט מצא את הרשת בדקה ה-89 וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לפיורנטינה.

עוד בוואלה!

פוצ'טינו לקראת ריאל: "אין פייבוריטית, האיכות תכריע"

לכתבה המלאה
שחקני מאיורקה חוגגים. Rafa Babot, GettyImages
ניצחון חשוב מאוד בתחתית. שחקני מאיורקה חוגגים/GettyImages, Rafa Babot

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 2:3

המארחת עם ניצחון שני ברציפות, שמגיעים אחרי ארבעה הפסדי ליגה ברציפות. זה ניצחון קריטי במיוחד שעוזר למאיורקה לשפר את מאזנה ל-26 נקודות, שש מעל הקו האדום. זה ניצחון ראשון של מאיורקה על בילבאו מאז פברואר 2011. הבאסקים, שסיימו ב-1:1 מול ולנסיה בבית בגביע בחמישי, עם הפסד חוץ שני בסך הכול העונה ובמקום השמיני עם 34 נקודות. סלבה סביליה כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-22 וכעבור שמונה דקות אנחל הכפיל אחרי בישול של ודאט מוריץ'. ראול גרסיה צימק בדקה ה-59 וכעבור שתי דקות אלכס ברנגר איזן. שער עצמי של אונאי סימון בדקה ה-88 סידר למארחת את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully