וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לניוקאסל: קירן טריפייר סובל משבר בכף הרגל

המגן שהגיע בינואר והיה חלק מרכזי ברצף הניצחונות הנוכחי של המגפייז נפצע ב-0:1 על אסטון וילה ולא יחזור לשחק החודש

תקציר: ניוקאסל - אברטון 1:3/ספורט1

ביש מזל לניוקאסל. הקבוצה של אדי האו עלתה על הגל בתקופה האחרונה, השיגה רצף של שלושה ניצחונות בפרמיירליג והצליחה לעלות מעל הקו האדום. אמש (ראשון) גברו המגפייז 0:1 על אסטון וילה ופתחו פער של ארבע נקודות מנוריץ' שבמקום ה-18. עם זאת, לצד הניצחון, התבשרה ניוקאסל שקירן טריפייר, שכבש את השער היחיד במשחק ונפצע אתמול - סובל משבר בכף רגלו השמאלית. המגן, שהגיע בינואר, הבקיע בבעיטה חופשית בדקה ה-35, אך נפגע כאמור והוחלף בדקה ה-48.

בהצהרה מטעם ניוקאסל נכתב: "טריפייר עבר בדיקת רנטגן מיד לאחר המשחק, והסריקות הראו כי הוא סובל משבר באחת מעצמות כף רגלו השמאלית. כולם במועדון מאחלים לקירן החלמה מהירה". משך תקופת ההיעדרות של המגן בן ה-31 עדיין לא ברור, אך הוא לבטח לא יחזור החודש, וצפוי להחמיץ את המשחקים מול ווסטהאם וברנטפורד

שחקן ניוקאסל קירן טריפייר. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מכה לא פשוטה לניוקאסל. טריפייר/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

קירן טריפייר עבר לניוקאסל בינואר האחרון מאתלטיקו מדריד. המגן בן ה-31 אמנם היה שותף להפסד ולהדחה מהגביע האנגלי מול קמברידג', אך בארבע הופעות בפרמיירליג יחד איתו קבוצתו הוציאה 10 נקודות מ-12, כולל שלושה ניצחונות. טריפייר כבש כאמור את השער המנצח מול אסטון וילה, ומספר ימים לפני כן כבש גם ב-1:3 על אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully