וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 כרטיסים לגמר ליגת האלופות הקרוב יחולקו בחינם

אופ"א נקטה בצעד שנועד לתגמל את האוהדים המסורים של הקבוצות ותכסה בעצמה את העלויות, הנשיא: "הכרה בקושי שהם חוו במשבר הקורונה"

כל שערי המחזור ה-25 בפרמיירליג/ספורט1

בשנתיים האחרונות אוהדי הכדורגל בארץ ובעולם נאלצו להתמודד עם מציאות חדשה, בה הם היו צריכים לתמוך בקבוצה שלהם מרחוק לאור הנחיות הקורונה שהרחיקו אותם מהמגרשים. כאות הערכה לאותם אוהדים שנותרו נאמנים למועדונים שלהם, אופ"א החליטה היום (שני) כי בגמר ליגת האלופות הקרוב 10,000 כרטיסים יחולקו בחינם לאוהדי הקבוצות שיגיעו לקרב על הגביע בסנט פטרסבורג ב-28 במאי (5,000 כרטיסים לכל צד).

אוהדי ליברפול. רויטרס
חגגו בגמר האחרון עם אצטדיון מלא. אוהדי ליברפול/רויטרס

המטרה של אופ"א במהלך הינה "לתגמל את אותם אוהדים על תמיכתם בכדורגל האירופי בזמן משבר הקורונה", והנשיא אלכסנדר צ'פרין הוסיף ש "חשבנו שזו תהיה דרך נחמדה להכיר בקשיים שהם חוו בשנתיים האחרונות ואיך הם עדיין תמכו בקבוצות שלהם גם כשלא היו יכולים להגיע למגרשים".

אופ"א תכסה את העלויות ותדאג שהקבוצות שיגיעו לגמר יקבלו את הסכום שמגיע להן, זאת על מנת לעודד את אותן קבוצות לתגמל את האוהדים הכי נאמנים, אלה שהגיעו להכי הרבה משחקי חוץ או המנויים הכי ותיקים. כמו כן, אופ"א הקפיאה את המחירים לכרטיסים בקטגוריות 3-4 (הזולות ביותר, 70 יורו לכרטיס בקטגוריה 4 ו-180 יורו לכרטיס בקטגוריה 3) לשלוש העונות הקרובות, ובכך שמרה על המחיר שנקבע לגמר ב-2020 שנערך בליסבון ללא קהל עקב התפשטות הקורונה.

לא רק אוהדי הקבוצות שיגיעו לגמר ליגת האלופות יהנו מהחלוקה החינמית, אלא גם אוהדי הקבוצות בגמר הליגה האירופית (4,000 לכל קבוצה), גמר הקונפרנס ליג וגמר ליגת האלופות לנשים (3,000 לכל קבוצה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully