וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: כל הכרטיסים יימכרו לערבי הגמר בגרנד סלאם תל אביב

14.2.2022 / 11:53

באיגוד מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים ומצפים לאולם מלא בכל שלושת ימי התחרות: "הקהל הישראלי צמא לג'ודו", אמר היו"ר פונטי

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

קצב מכירת הכרטיסים לגרנד סלאם תל אביב שיתקיים החל מיום חמישי בהיכל "קבוצת שלמה" צובר תאוצה, ובאיגוד הג'ודו אישרו הבוקר (שני) שניתן להעריך שכל הכרטיסים יימכרו לערבי הגמר.

נכון לכתיבת שורות אלה, לערב הגמרים של יום שישי, בו יתחרו גילי שריר, כרם פרימו, טוהר בוטבול ושגיא מוקי, נותרו 120 כרטיסים בלבד, ואילו לערב הגמרים של יום שבת, בו יתחרו רז הרשקו, ענבר לניר ופיטר פלצי'ק, נותרו 140 כרטיסים אחרונים. לערב הגמר של חמישי, היום בו יתחרו גפן פרימו, תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני, ברוך שמאילוב וטל פליקר, נותרו כ-500 כרטיסים.

האולם בתל אביב בשיפוצים לקראת גרנד סלאם 2022. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ההכנות לגרנד סלאם 2022 בתל אביב בעיצומן/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

באיגוד הג'ודו שמחו לראות שלא רק ערבי הגמר נמכרים במהירות, אלא גם מכירת הכרטיסים לתחרויות הבוקר מצביעה על אולם מלא, כאשר למוקדמות יום שישי נותרו כ-300 כרטיסים ולמוקדמות בשבת נותרו כ-400 כרטיסים.

המשלחות המתחרות מ-34 מדינות בסך הכל יחלו לנחות הלילה בנמל התעופה בן גוריון, כאשר נציגי האיגוד העולמי כבר נמצאים בארץ ועוקבים אחרי ההכנות. יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי אמר היום: "הקהל הישראלי צמא לג'ודו ואנחנו שמחים מאוד שאחרי שנה שבה הקהל לא היה יכול להגיע, הוא יוכל להגיע לתחרות ולראות שוב את הספורטאיות והספורטאים שלנו ביחד עם ספורטאים מעולים מרחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully