וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשחק מול ערן זהבי? לשני הצדדים יהיה מאוד מוזר"

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:34

אחרי חגיגות הדרבי, במכבי תל אביב נערכים למפגש הכפול מול פ.ס.וו בקונפרנס ליג (ה', 19:45, ספורט3): "כמו שלערן זה יהיה מיוחד, גם לנו זה יהיה מוזר". ג'ורג'ה יובאנוביץ' עשוי לפתוח לראשונה, אחרי שכבש פעמיים כמחליף

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו איינדהובן 5:0/ספורט1

אחרי שנרגעה מחגיגות הניצחון הבדרבי, מכבי תל אביב החלה בהכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול פ.ס.וו אינדהובן שייערך בחמישי הקרוב במסגרת שלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג (19:45, ספורט3). מחרתיים בבוקר תמריא הקבוצה במטוס חכור ישירות לשדה התעופה באיינדהובן במטרה להשיג תוצאה טובה במשחק, כזו שתעביר את ההכרעה לבלומפילד בעוד עשרה ימים.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
יחגוג אם יכבוש בחמישי? ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בשל העובדה שסיימה את הבית בקונפרנס ליג רק במקום השני אחרי לאסק לינץ, חייבת מכבי תל אביב לעבור את פ.ס.וו שנשרה מהליגה האירופית, כדי לעלות לשמינית גמר המפעל. מעבר למפגשים שיכולים להכניס הרבה כסף למכבי תל אביב, מדובר כמובן במשחקים מאוד מיוחדים שמצפים לשחקנים מול ערן זהבי. "ברור שזה יהיה מוזר לשחק מול ערן", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

"אבל זה היופי של הכדורגל שמזמן מפגשים כאלה מיוחדים. כמו שלערן יהיה מיוחד לשחק מול מכבי תל אביב ובטח בבלומפילד, גם למי ששיחק איתו כאן במכבי ובנבחרת יהיה מוזר. גם לנו וגם לערן זה יהיה מאוד מוזר".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' יצטרך להחליט אם הוא שומר על ההרכב שלו מהדרבי או שעושה שינויים במערך וגם בהרכב. יתכן שג'ורג'ה יובאנוביץ' יפתח בהולנד אחרי שעלה בשני המשחקים האחרונים מהספסל וכבש בכל משחק שער ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully