וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "נצטרך להרים את הראש", אהרוני: "הקרדיט לשחקנים"

13.2.2022 / 21:03

בהרצליה חגגו לאחר ה-63:83 הגדוןל על הפועל חולון והעלייה לגמר הגביע. מאמן חולון מאוכזב: "החטאנו זריקות חופשיות"

10 המהלכים הגדולים של השבוע בליגה הספרדי בכדורסל/ספורט1

שחקני בני הרצליה חגגו ארוכות על הפרקט בתום ה-63:83 הגדול שהשיגו הערב (ראשון) על הפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה. מוליכת ליגת העל הייתה גדולה על החבורה של גיא גודס, והוליכה לכל אורך המשחק, לרוב ביתרון דו ספרתי - בדרך למפגש עם אחת התל אביביות בגמר. צ'ינאנו אונוואקו הוליך את קלעי המנצחת עם 21 נקודות, כאשר בצד השני רק ג'ו רגלנד תפקד. בנוסף, עימות נרשם בין שחקן הפועל חולון מייקל קייזר לבין חלק מאוהדי הקבוצה שישבו מאחורי ספסל חולון.

מאמן הפועל חולון גיא גודס היה מאוכזב בסיום: "ערב קשה, אני רוצה לברך את הרצליה ואת אורן על משחק פנטסטי וניצחון יפה. הם הובילו מהרגע הראשון של המשחק, קלעו באחוזים פנטסטיים משלוש, ברגע שלא נכנסנו למשחק יצאנו מהקצב והשטף, לא קלענו את השלשות החופשיות, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהתקדם קדימה, ללמוד מהמשחק הזה".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. אודי ציטיאט
"ערב קשה". גיא גודס/אודי ציטיאט

על היכולת של קבוצתו: "אין לי הסבר, הרצליה השתלטו על המשחק, עשו סלים קלים, פתחו הפרש. ראית את הרוגע שלהם בכל שלב במגרש, ידעו למצוא את השחקן החופשי, החטאנו זריקות חופשיות שפגעו לנו עוד יותר בביטחון. יש ימים כאלה בכדורסל שאתה בא ושום דבר לא הולך. מאבד כדורים כאלה ואחרים, מפספס ריבאונד והם בכל הזדמנות קולעת שלשות"
.
גודס התלונן גם על ריבוי השריקות לעבירות לקבוצתו: "לא נתנו לנו לשחק אגרסיבי, ברבע הרביעי איזנו את העבירות בשלב מסוים כל נגיעה הייתה עבירה. אחרי כמה דקות הם היו בעונשין והם לא עשו עבירות, זה או שהם שומרי על או שלא יודע מה. זה היה בעיה בשבילנו. בליגת האלופות נותנים יותר לשחק.
לא שיחקנו טוב כקבוצה, מהראשון ועד האחרון, כולל אני. היה לנו קשה לללכת לפוסטאפ על אונואקו והשחקנים שלנו בעמדה 4 התקשו מול ואנוליט שהוא 2.12, לא הייתה לנו בעיה בליגת האלופות מול קבוצות פיזיות. יש ימים שהכל מתחרבש לך".

עוד בוואלה! ספורט

בני הרצליה הביסה 63:83 את הפועל חולון ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. אודי ציטיאט
עונה מיוחדת. אורן אהרוני/אודי ציטיאט

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני: "מגיע כל הקרדיט לשחקנים, היינו מרוכזים בשחקני המפתח ושלטנו בקצב המשחק. ידענו שחולון קבוצת ריצה מצוינת, אני לא חושב שקיבלנו סלים קלים במתפרצת או מעבר, עשינו עבודה מדהימה.יש לנו הרבה כלים, השחקנים המובילים שלנו הם שחקנים שאוהבים למסור, זה היתרון הכי גדול לקבוצה, יודעים לחלוק את הכדור ומפרגנים אחד לשני בצירוף להגנה הטובה שהייתה היום זה נתן לנו את הניצחון".

על העונה שעוברת על הרצליה ועליו: "אין ספק שמה שקורה העונה זה שונה בשבילי, נשארתי אותו אני, הייתי שותף גם להגיע עם בני השרון לגמר הגביע הקודם של המועדון. המסע שלי בנוער רק עשה לי דברים טובים, ההתנהלות והעוצמות בבוגרים הן אחרות, אבל יש לנו קבוצה עם חבר'ה עם אישיות מיוחדת, חבר'ה שבאים לעבוד. אנחנו קבוצה שעובדת קשה ומתאמנת טוב, זאת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully