וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "כרגע לא נראה שהפועל חיפה תהיה בפלייאוף העליון"

הקשר חגג שער מרהיב, אך סכנין חזרה ל-1:1 ובסיום הוא הודה: "נצטרך לעשות את הבלתי ייאמן". בכרמל זעמו על הכניסה של קבהא בליואיץ' ותהו כיצד המשיך לשחק, סילבס טען מנגד: "מכעיס שלא שרקו פנדל"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 1:1/ספורט1

בהפועל חיפה אמרו בימים האחרונים כי הם חייבים לנצח את בני סכנין. בקבוצה ידעו שזה לא רק יקפיץ אותם בחזרה למקום השישי המוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה, אלא גם יאפשר להם לחלוף על פני סכנין ויסבך את היריבה בקרב על כניסה לחבורת הצמרת.

החבורה של אלישע לוי עלתה ליתרון משער נהדר של חנן ממן, אבל איברהימה קונטה השווה במחצית השנייה, קבע 1:1 בסיום וחלוקת נקודות שהותירה את שתי הקבוצות מחוץ לשש הראשונות בתום 22 מחזורים.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
שחקניו ימשיכו להיאבק. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

בסיום אמר מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "השחקנים נתנו את הכל על המגרש, אבל זה היה ברור שמשחק כזה יוכרע על שער לכאן או לכאן. היו לנו הזדמנויות להבקיע את השני, אבל השחקנים עשו את הכל ואנחנו נמשיך למשחק הבא ונמשיך להיאבק על הפלייאוף העליון. כבר אמרתי שבכדורגל צריך להיאבק עד הסוף, כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. עשינו את המקסימום".

ממן נשמע מעט פחות אופטימי ממאמנו: "גול יפה, כל גול מרגש, סתם בעטתי והכדור נכנס, זה היה מקרי לחלוטין, אבל חבל שאנחנו לא מצליחים לנצח את המשחק. הגענו למספיק מצבים וגם ההפסד בשבוע שעבר מאכזב. יש לנו סדרת משחקים קשה, ונצטרך לעשות את הבלתי ייאמן. נילחם במשחקים הבאים, אנחנו עם הגב לקיר ונצטרך להיות במיטבנו. אני מבטיח שנתאמן חזק ונעשה את הכי טוב שלנו בכל משחק. כרגע לא נראה שנעלה לפלייאוף העליון, אבל נעשה הכל כדי שזה יקרה".

עוד בוואלה!

מחוץ לשישייה הראשונה: 1:1 בין הפועל חיפה לבני סכנין

לכתבה המלאה
הפציעה בקרסול של מתיאה ליואיץ' שחקן הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
הקרסול הפצוע של ליואיץ' בסיום/אתר רשמי, הפועל חיפה

בהפועל חיפה עדכנו בתום המשחק שהקשר מתיאה ליואיץ', שהיום פתח לראשונה בהרכב, הוחלף בעקבות פגיעה בקרסול ימין. במועדון התלוננו שקבהא פגע בו במחצית הראשונה בחריפות, אירוע שלא זכה לתגובה מצוות השיפוט ותהו כיצד גם שופטי המסך לא התערבו ואפשרו לקשר בני סכנין להמשיך לשחק כרגיל.

"רק בנס מתיאה לא שבר את הקרסול, אבל לא השופט ולא צוות הואר התייחסו לעבירה ואפילו כרטיס צהוב לא נשלף, אמרו בהפועל חיפה, "כל הקרסול שלו עם סימני סטופקס. ככה השופטים שומרים על שלום השחקנים?".

חיים סילבס, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"לא היה רגע שלא רצינו לנצח". סילבס/מאור אלקסלסי

חיים סילבס נשאל על כך שהתיקו מנע מהפועל חיפה לחלוף על פני קבוצתו: "אני לא מרוצה מתיקו כי רצינו לנצח, אבל במשחקים כאלה כשאתה נקלע לפיגור, אחרי שפתחנו נהדר וספגנו מבעיטה מדהימה שהייתה האיום הראשון שלהם לשער, הכניסה אותנו לאתגר מנטלי לא פשוט מול קבוצה שהייתה צריכה ניצחון כמו אוויר לנשימה. אנחנו לא הגענו להרבה מצבים, אבל שלטנו, שלחנו שחקנים קדימה ולא היה רגע שלא רצינו לנצח. בסופו של דבר חזרנו בצורה יפה ממשחק לא פשוט".

כשנשאל אם הגיע פנדל לקבוצתו, השיב: "אז אומרים שהייתה נגיעת יד, מה אני יכול לעשות? נכון שזה מכעיס, אבל אין מה לעשות".

תוצאות השבת:

מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully