וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליברפול מודים: "מרוב לחימה, לפעמים אנחנו שוכחים לשחק כדורגל"

המרסיסיידרס גירדו 0:1 על ברנלי במשחק קשוח, פאביניו יודע שהקבוצה לא מבריקה, אבל קלופ מאושר: "הכל היה מוכן לנפילה, אבל צלחנו את זה"

תקציר ה-0:1 של ליברפול על ברנלי/ספורט1

ליברפול מגלה הרבה אופי העונה, וזה מה שהשאיר אותה במאבק האליפות באנגליה גם היום (ראשון), כשגברה 0:1 על ברנלי בחוץ. הקבוצה של יורגן קלופ לא הרשימה מול נועלת הטבלה, ההגנה שלה נחשפה במערומיה לא פעם וכמעט ספגה, אבל בסופו של דבר שער של פאביניו (40) סידר להם את הניצחון, שצימק את הפער ממנצ'סטר סיטי ל-9 נקודות, כשלליברפול משחק חסר.

זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של המרסיסיידרס, והקשר הברזילאי שכבר הציל אותם לא פעם עם שערים חשובים עשה זאת שוב. "הוא מכונת שערים, הוא תמיד נמצא במקום הנכון", שיבח אותו אנדי רוברטסון, וגם יורגן קלופ הסכים: "הוא לא כבש יותר שערים העונה רק באשמתי, כי לא עירבתי אותו מספיק במצבים נייחים. הוא היה צריך לגשת אליי ולומר לי, קואץ', תמיד אני בעמדה הגנתית, אתה צריך להציב יותר ברחבה'. זה לגמרי נכון".

שחקן ליברפול פאביניו חוגג. רויטרס
ניצחון של אופי. פאביניו/רויטרס

פאביניו עצמו הודה שלמרות שהיכולת לא הייתה מרשימה במיוחד, "באנו מאוד מוכנים למשחק פיזי. אנחנו משחקים כדורגל מאוד קשוח, כדורגל לוחמני, ולפעמים אנחנו שוכחים לשחק כדורגל. כשאנחנו דואגים שהכדור יישאר על הקרקע, אנחנו מגיעים להמון מצבים".

קלופ, לעומת זאת, התרשם מהאופי של השחקנים. "היו את כל התנאים למעידה שלנו. זה היה ערב קלאסי לנפילה. אבל השחקנים שיחקו כדורגל של גברים, ועשו את זה".

בעוד שלושה ימים תפגוש ליברפול את אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות, ופאביניו יודע ש"יהיה משחק קשה מאוד. אינטר הקבוצה הכי טובה באיטליה עכשיו, לא לחינם היא במקום הראשון בסרייה A. נקווה שנוציא תוצאה טובה במילאנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully