וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שבה למסלול הניצחונות עם 58:74 בחוץ על באר שבע

הקבוצה של יותם הלפרין גברה על הדרומיים וקטעה רצף של שלושה הפסדים בליגת העל. ג'יילן אדאמס הצטיין (16), זיס בלט מנגד

לאחר ההדחות מאירופה ומגביע המדינה, הפועל ירושלים הצליחה לעצור מעט את הסחף כשניצחה הערב (ראשון) 58:74 בחוץ את הפועל באר שבע במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-12 בליגת העל. השחקנים של יותם הלפרין פתחו בצורה מעט מהוססת את המשחק, אך השתלטו עליו ברבע השני בזכות ריצת 0:12 וברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי. הקבוצה מבירת הנגב ניסתה לחזור למשחק, אך סבלה מערב חלש בהתקפה והיא ירדה מנוצחת לאחר שני הפסדים רצופים.

ג'יילן אדאמס (16) היה האיש של האורחת והוליך את קלעיה, כאשר ווילי וורקמן הכניס לא מעט אנרגיות ברבע השני בשני צידי המגרש והיה חלק מרכזי בבריחה הירושלמית. נועם דוברת הוסיף 11 נקודות למנצחת, בעוד סלומיאן בריימו קלע 10. עמית זיס הוליך את קלעי באר שבע עם 12 נקודות, כשדרק פארדון קלע 11, אך זה לא הספיק והקבוצה מבירת הנגב עדיין ללא ניצחון על הפועל ירושלים בליגת העל (מאזן 9:0).

שחקן הפועל ירושלים ווילי וורקמן עם נועם דוברת, רטין אובסוהאן, סולימאן בריימו. דני מרון
ירושלים שבה למסלול הניצחונות/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות פתחו בצורה לא טובה בהתקפה והתקשו לשים נקודות על הלוח. נטע סגל פתח בצורה אגרסיבית את המשחק, כאשר בצד השני ג'ו אגבונו הראה דומיננטיות בצבע. בסיום הרבע הראשון הוליכה הפועל באר שבע 13:15.

רבע 2:

המארחת עלתה ל-20:25 בפתיחת הרבע השני, מה שגרם ליותם הלפרין לאסוף את שחקניו לפסק זמן. שחקני האורחת חזרו טוב יותר, ועלו ליתרון. ווילי וורקמן נכנס לעניינים גם בצד ההגנתי וגם בצד ההתקפי, והפועל ירושלים הצליחה לנעול את באר שבע ללא נקודות עד סיום הרבע, וירדה להפסקה ביתרון 25:32 בתום ריצת 0:12.

רבע 3:

באר שבע פתחה את הרבע עם ארבע נקודות רצופות ונצמדה, אך ירושלים הגיבה בחמש נקודות רצופות משלה ועלתה ל-29:37. שלשה של ג'יילן אדאמס העלתה את האורחת ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, וכריסטופורוס ליבאדיוטיס הזעיק עוד פסק זמן. דרק פארדון היה טוב בשורות המארחת, וסייע לה לקזז מעט את הפער, אבל ווילי וורקמן היה בכל מקום, כפה איבודים, סחט עבירות וירושלים ירדה ביתרון 39:50 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

חטיפה ונקודות של אדאמס קבעו יתרון שיא עד כה במשחק לירושלים - 39:54. ההפרש הירושלמי חצה כבר את רף ה-20 הפרש, אך התעוררות מקומית הורידה את הפער עד למינוס 14 (64:50), מה שגרם ליותם הלפרין לבקש פסק זמן גם הוא. הירושלמים לא התקשו יותר מידי עם ניסיונות הקאמבק של המארחת, ובסיום הפועל ירושלים שבה למסלול הניצחונות בליגה עם 58:74.

סטטיסטיקה

קלעו לבאר שבע: עמית זיס 12 ו-7 ריבאונדים, דרק פארדון 11 ו-6 ריב', אמר בל 8 ו-8 אסיסטים, קודי דמפס וג'וניור איטו (6 ריב') 7 כ"א, נטע סגל 6, בן אייזנהארט 4, טראוויס ווריק 3.

קלעו לירושלים: ג'יילן אדאמס (6 אסיסטים, 5 ריבאונדים) 16 נקודות, נועם דוברת 11, סולימאן בריימו 10, ג'ון אגבונו 9 ו-7 ריבאונדים, ווילי וורקמן 8, אדם אריאל 7, רטין אובסוהאן 6 ו-5 אס', איתי שגב 4 ו-6 ריב', עמית גרשון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully