וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון כבש לאחר שהחמיץ פנדל, סלטיק עלתה לרבע גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 20:09

הקשר הישראלי, שעלה עם סרט הקפטן, השלים 90 דקות וחתם בדקה ה-88 את ה-0:4 של הסקוטים על ריית' רוברס מליגת המשנה. עבדה נכנס בדקה ה-69

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו איינדהובן 5:0/ספורט1

סלטיק המשיכה בתקופה המוצלחת שלה, והערב (ראשון) גברה 0:4 על ריית' רוברס מליגת המשנה בשמינית גמר הגביע הסקוטי. ניר ביטון עלה בהרכב עם סרט הקפטן על ידו וראה את ליאם סקיילס כובש בדקה -23 את השער הראשון של המארחת. יורגוס יאקומאקיס הכפיל את התוצאה בדקה ה-68, וכעבור דקה הוא פינה את מקומו במסגרת חילוף משולש בו עלה לכר הדשא ליאל עבדה. דאיזן מאדה, שנכנס יחד עם שחקן הכנף הישראלי, קבע 0:3 בדקה ה-71, וניר ביטון חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-88 לאחר שהחמיץ פנדל וכבש מהריבאונד.

גידי קאניוק שחקן בוריראם יונייטד. אתר רשמי בוריראם יונייטד, אתר רשמי
ספג הפסד דרמטי בתוספת הזמן. קאניוק/אתר רשמי, אתר רשמי בוריראם יונייטד

גידי קאניוק היה הליגיונר הראשון שעלה היום על כר הדשא, כאשר נכנס כמחליף כבר בדקה ה-36 במשחק הליגה של צ'ונבורי התאילנדית נגד פוליס טרו. הקשר הישראלי ראה כיצד היריבה עולה ליתרון בדקה ה-70, אך איזן בעצמו עבור המארחת כעבור ארבע דקות עם כדור חופשי מוצלח. עבור קאניוק מדובר בשער ליגה רביעי ב-21 הופעות, וראשון מזה כשלושה חודשים. עם זאת, האורחת מהמקום העשירי הצליחה לרשום הפתעה נגד צ'ונבורי הרביעית עם שער בדקה ה-93 שקבע 1:2 דרמטי.

* בליגה היוונית, בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס שהפסידה 2:1 לאופי כרתים. השוער הישראלי ספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן, קבוצתו נותרה במקום התשיעי.

* אופיר מרציאנו נותר על ספסלה של פיינורד, שניצחה בליגת ההולנדית 0:2 את ואלווייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully