וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל ששון הובא למנוחות, אביו: "נגעת בכל כך הרבה אנשים"

13.2.2022 / 15:02

שחקן הכדורסל בן ה-28, שהלך לעולמו עשרה חודשים אחרי שעבר תאונת דרכים קטלנית, הובא למנוחות. מאות אנשים הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון וביניהם עשרות אנשי כדורסל. אביו אריאל: "גאה שנפל בחלקי להיות אבא שלך"

שחקן הכדורסל דניאל ששון, שהלך לעולמו ביום רביעי האחרון, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין החדש בגן יבנה. ששון, בן 28 במותו, נפטר עשרה חודשים אחרי תאונת דרכים קטלנית ביציאה מגן נר בשעה שהיה שחקנה של הפועל גלבוע/גליל.

בהלוויה נכחו מאות אנשים ונרשמה נציגות נכבדת לעולם הכדורסל הישראלי. בין הנוכחים היה מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו ומנהל הקבוצה איתי ברגר, מנכ"ל מנהלת הליגה שלומי פרי ונציגים מקבוצות שונות בהן שיחק ששון.

"בעשרה חודשים לא פשוטים יצא לנו לגלות את כל האנשים המדהימים שיש מסביבנו, בכמה אנשים דניאל נגע", ספד אביו של דניאל, אריאל, ששהה בשבוע שעבר עם אחיותיו מיכל ושירה המשחקות במכללות בארצות הברית וחזר בסוף השבוע ארצה. "בטיסה לארץ כתבתי לדניאל הודעת טקסט: 'דניאל שלי, לימדת אותי ענווה, הכלה, אהבת חינם ואת זה כל לעשות באהבה. אני אדם יותר טוב בזכותך ואני מאמין שעוד אנשים זכו בכך גם. ידעת במעשים קטנים ליצור גאווה למי שהיה לידך. אתה חסר לי כל כך שקשה לי לנשום, סבלת כל כך בחודשים האחרונים, אבל ידעת למצוא את הכוח כדי להצחיק אותי. בחודשים האחרונים הכנת אותנו לפרק הבא בחיים שלנו ואני מקווה שנהיה מוכנים, אבל נתת הכי הרבה זמן שיכולת. תמיד אתה היית האחרון לצאת מהכיתה, מהשיעור, מהמשחק, הפעם בחרת לצאת ראשון, לא יודע למה. אני גאה שנפל בחלקי להיות אבא שלך, כנראה שדבר טוב לא יכול להימשך יותר מדי זמן. אני מאחל לך מנוחה ושמחה, אבא'".

שחקן הפועל גלבוע/גליל דניאל ששון. אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
מוות טרגי. דניאל ששון/אתר רשמי, אתר מנהלת הליגה

ששון גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן ובאקדמיה של איגוד הכדורסל. הוא החל את הקריירה במכבי אשדוד בליגת העל, ירד ללאומית לאליצור רמלה והמשיך למספר עונות בליגה הארצית, שם שיחק ברמלה, הפועל חבל אילות והפועל נען/גזר לפני, שחזר לליגת העל במדי הפועל תל אביב בשנת 2018. אחרי עונה אחת עבר להפועל חולון ומשם לגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully