וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי לא יותיר חותם בפריז. ההגעה שלו גרמה להרבה בעיות"

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 13:26

ז'רום רוטן שוב מבקר את הארגנטינאי: "ברצלונה היא הקבוצה שלו, העיר שלו. הוא הגיע לכאן באופן זמני וככה זה נראה"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

"מסי לא יותיר חותם בפריז סן ז'רמן. הוא 'בנו' של מועדון אחר, ברצלונה. זו הקבוצה שלו, זו העיר שלו. הוא הגיע לפריז באופן זמני וככה זה נראה. אף אחד לא ציפה שזה יקרה, גם לא הוא". כדורגלן העבר ז'רום רוטן, ששיחק בפריז סן ז'רמן בשנים 2004-2009 ולבש את מדי נבחרת צרפת 13 פעמים, לא מתלהב מהתרומה של ליאונל מסי לפריז סן ז'רמן עד עכשיו וגם לא צופה שהיא תשתנה באופן משמעותי בעתיד.

רוטן שהפך לאחד מהפרשנים החדים בתקשורת הצרפתית בשנים האחרונות, אמר: "מסי הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה, אבל הרגליים שלו הן לא כמו שהיו בעבר, יש מהלכים שהוא כבר לא יכול לבצע. ומעבר לכך, כבר אין לו את אותם חברים לקבוצה כמו פעם".

הצרפתי בן ה-43, שבשנים האחרונות הציף גם את ניימאר בביקורת בעקבות ההתנהלות שלו, הוסיף: "שחקן שמגיע לקבוצה חדשה צריך להרגיש בנוח ובפריז יש הרבה בעיות כי נעשו מאמצים מאוד גדולים לגרום למסי להרגיש טוב. אני לא חושב שהוא יותיר פה חותם, כמו איברהימוביץ' לדוגמה. ההיסטוריה של פריז כקבוצה בצמרת העולמית לא ארוכה, אבל עדיין היו בה שחקנים גדולים כמו ראי, כמו לואיס פרננדז... אי אפשר להכניס את מסי לרשימה הזו".

כדורגלן העבר והפרשן בהווה, ז'רום רוטן. Xavier Laine, GettyImages
אחד המבקרים הגדולים של מסי. רוטן/GettyImages, Xavier Laine
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
"יש מהלכים שהוא כבר לא יכול לבצע"/רויטרס

רוטן כבר ביקר את מסי בתחילת ינואר, אז הארגנטינאי נדבק בקורונה ובזמן שנעדר לא נראה כמי שמתעניין יותר בנעשה בקבוצתו. כשמאוריסיו פוצ'טינו נשאל אז בנוגע למצבו של בן ארצו, הוא השיב שהוא לא ממש יודע. רוטן לא אהב זאת ואמר אז: "כדורגלן חייב לכבד את המאמן שלו. המאמן הוא מעל הכול, גם אם אתה כוכב גדול. כשפוצ'טינו אומר שהוא לא יודע מה קורה עם מסי, אני מניח שזה בגלל שמסי לא טרח להתקשר לעדכן אותו. זה פשוט מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully