וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא חוזר לנקום": טירוף סביב ההופעה של קליי תומפסון

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 11:22

כוכב גולדן סטייט להט בניצחון על הלייקרס, סטיב קר: "הוא יוצר חשמל בבניין". בפילי, ג'ואל אמביד מחכה שג'יימס הארדן "יקל עליו". וגם: תגובתו של קווין דוראנט לטרייד, גוראן דראגיץ' מבוקש

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

גולדן סטייט ווריירס מקבלת בחזרה את קליי תומפסון הישן והטוב. חברו של סטף קרי לצמד ה"ספלאש בראדרס" סחף הלילה (בין שבת לראשון) את קבוצתו לניצחון 115:117 על הלייקרס מעיר הולדתו לוס אנג'לס, עם 16 נקודות ברבע האחרון ו-33 במשחק כולו, כולל 5 שלשות ב-55% שעזרו ללוחמים להתאושש משני הפסדים ברצף וקלקלו ללברון ג'יימס ערב בו הוא הפך לשיאן הנקודות ב-NBA בכל הזמנים (עונה וסדירה ופלייאוף ביחד).

תומפסון, שחזר העונה מהיעדרות של 941 ימים בעקבות פציעות קשות ברגליו, פגע שלוש פעמים מחוץ לקשת בשלוש וחצי הדקות האחרונות של המשחק וחצה את רף 30 הנקודות לראשונה בעונה הנוכחית, מה שעורר טירוף בחשבונות הטוויטר של גולדן סטייט, האוהדים שלה והעיתונאים. "הוא חזר!!! אחד מחמשת הקלעים הגדולים בתולדות הכדורסל, אני מדבר על מר קליי תומפסון. אני כל הזמן אומר לכולם, האח הזה חוזר לנקום. אי אפשר ללמד קליעה כמו שלו", צייץ פרשן ESPN סטיבן איי סמית'.

לאחר המשחק תומפסון התייחס לאנרגיות האדירות של הקהל הביתי באולמה של גולדן סטייט בזמן ההתעלות שלו ברבע הרביעי: "חוץ מזכייה באליפות, זו התחושה הכי טובה שאתה יכול להרגיש כשחקן. כי אתה חש כל כך הרבה ביטחון באותם רגעים, ואחרי המשחק אתה חושב על כל המאמץ שהשקעת. הרגעים האלה שווים את זה". מאמנו סטיב קר הוסיף: "אנחנו מכירים את קליי כבר הרבה זמן, נהיה לו מבט כזה בעיניים ואתה יכול להרגיש את זה מגיע. זה מעבר לקליעות, הוא יוצר חשמל בבניין שקשה להגיע לרמה שלו".

בתוך כך, כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח הלילה כי הווריירס, הלייקרס וארבע קבוצות נוספות לוטשות עיניים לעבר גוראן דראגיץ', שעבר בטרייד לסן אנטוניו ביום חמישי האחרון ועשוי לסכם עם הספרס על התרת חוזהו כדי להצטרף לאחת המועמדות לאליפות. גם הקליפרס, מילווקי, שיקגו וברוקלין עוקבות אחר מצבו של הרכז הסלובני הוותיק.

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריירס. Lachlan Cunningham, GettyImages
חשמל בגולדן סטייט. קליי תומפסון חוזר לשיאו/GettyImages, Lachlan Cunningham

גם בפילדלפיה נהנו הלילה בגדול, לנוכח ההופעה האדירה שסיפק ג'ואל אמביד בניצחון על קליבלנד. לא רק שהקמרוני סיפק טריפל דאבל מפלצתי של 40 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10, אלא שהוא גם הכניס את ג'ארט אלן לפוסטר בדאנק שמועמד להטבעת השנה. אמביד הצטרף לווילט צ'מברליין במועדון המצומצם של שחקני הסיקסרס שרשמו טריפל דאבל עם 40 נקודות, והיה לראשון שעושה זאת בקבוצה מאז 1968.

מי שרשם הכי הרבה משחקים עם 40 נקודות ומעלה מבין השחקנים הפעילים הוא ג'יימס הארדן, חברו החדש של אמביד בפילדלפיה, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וממתין להופעת הבכורה שלו בקבוצה של דוק ריברס. אמביד דיבר על הציפיות שלו משיתוף הפעולה עם הגארד: "הוא יהפוך את המשחק ליותר קל בשביל כולנו, במיוחד בשבילי. אני לא מקבל הרבה זריקות קלות, אלא נאלץ לעבוד בשביל רובן. אני מקווה שהוא יקל עליי את המשחק".

פוסטר השנה? הדאנק המפלצתי של ג'ואל אמביד

גם בברוקלין התייחסו למעבר של הארדן בטרייד. קווין דוראנט עשה זאת לפני המשחק בו הפסידו הנטס למיאמי הלילה, ואמר: "ג'יימס לא צריך לתת הסברים לאף אחד. הוא אדון לעצמו ומחליט לבד לגבי הקריירה שלו. אני רק שמח ששמנו את העניין הזה מאחורינו, אני בטוח שגם הוא מרגיש כך. ברגע שאדם מחליט שהוא לא מאושר, זה לא משנה איך אנסה לשכנע אותו - ואני לא אומר שניסיתי - זה כבר מאוחר מדי. לא היו לי שיחות איתו לפני זה, בתור חבר אני פשוט צריך לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully