וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה באופוריה: "מבחן אופי גדול ועברנו אותו בהצלחה"

החבורה הלוהטת של בני לם עשתה צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון: "כיף לראות אותנו". שביעות רצון מכמות הקהל בשבת

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

מכבי נתניה עשתה אתמול (שבת) צעד חשוב, לעבר הפלייאוף העליון לאחר שגברה 0:2 על הפועל ירושלים והעפילה למקום השישי בטבלה. זה היה משחק עשירי ברציפות ללא הפסד של נתניה בליגה ואין ספק שהרבה קרדיט מגיע למאמן בני לם, שמציג מדי שבוע קבוצה צעירה, תוססת, שמשחקת כדורגל התקפי ולא חוששת מאף יריבה.

בנתניה היה חשש גדול מירידת מתח אחרי ניצחון החוץ נגד הפועל באר שבע בטרנר, אך הקבוצה הצליחה לצבור שלוש נקודות במשחק בו גילתה עליונות ברורה. "זה היה מבחן אופי גדול ועברנו אותו בהצלחה", אמרו בקבוצה, "הדרך של בני מוכיחה את עצמה ופשוט כיף לראות את נתניה בחודשים האחרונים".
לא מעט שחקנים, ביניהם עומרי גנדלמן, יובל אשכנזי ופארפה גיאגון שנכנס כמחליף, קיבלו מחמאות על עוד משחק טוב, כאשר מעל כולם בלט החלוץ איגור זלאטנוביץ', שכבש צמד ונראה טוב מאוד.

עדן קארצב, שנפגע במהלך המחצית הראשונה ופונה לבדיקות בבית חולים לאחר שספג מכה חזקה מאוד באזור הצלעות, עבר הלילה סדרת בדיקות וצילום רנטגן שהראה כי הוא לא סובל משבר. קארצב עדיין חש כאבים עזים באזור בית החזה והצטווה לנוח, כאשר חזרתו לאימונים תהיה תלויה בקצב ההתאוששות ומידת הכאבים. בשלב זה הוא בספק למשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה, אולם במהלך השבוע הצוות הרפואי בנתניה יבצע הערכת מצב נוספת.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
10 משחקים רצופים ללא הפסד. מכבי נתניה/ברני ארדוב

"ידענו שיהיה משחק קשה וידענו גם שזו תהיה יריבה שונה מהיריבות שפגשנו במשחקים האחרונים", סיכם עומרי גנדלמן בסיום המשחק. "באנו באותה גישה, שבאנו לשלושת המשחקים האחרונים והבאנו שלוש נקודות, זו הייתה המטרה העיקרית. עשינו עוד צעד לכיוון המטרה הגדולה שלנו שהיא הפלייאוף העליון. תצוגה מטורפת של האוהדים, הם היו השחקן ה-12 ואנחנו צריכים להגיד להם תודה, זה בשבילם ויש להם חלק עצום בניצחון הזה"


בנוסף לשמחה הגדולה מהניצחון עצמו, בנתניה גם התמוגגו מכמות הקהל שהגיעה, במשחק מול יריבה לכאורה לא אטרקטיבית. למעלה מ-7,500 צופים נכחו באצטדיון ובקבוצה ייחסו את המספר הגבוה לשעת המשחק (15:00) ולמחירי הכרטיסים שהוזלו ל-50 שקלים.

ביום שני יכנס הקפטן אלמוג כהן, מסיבת עיתונאים ויודיע על פרישה ממשחק פעיל בגיל 33 ומעבר רשמי לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. כהן שהחל את דרכו כקשר בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה, עשה קריירה מפוארת בליגה הגרמנית וסיים את דרכו כבלם בנתניה. הוא כבר עובד לאחרונה מאחורי הקלעים במסגרת תפקידו החדש וגם היה מעורב בצורה ישירה בהבאתו של החלוץ הגנאי פטריק טוואמסי, שחתם בקבוצה ביום האחרון של חלון ההעברות.

עוד בוואלה!

צעד נוסף לפלייאוף העליון: 0:2 למכבי נתניה על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

משחקי המחזור ה-23 בליגת העל

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים
בני סכנין - הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב - הפועל חיפה
מכבי חיפה - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully