וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מחכה לשובו של בנזמה ופרגן לבייל: "היה לו משחק טוב מאוד"

עודכן לאחרונה: 12.2.2022 / 19:49

ריאל מדריד לא הצליחה לכבוש בלי הסקורר שלה והפער בפסגה צומק, המאמן כבר חושב על פריז סן ז'רמן: "מקווה שנגדם יהיה לי סגל מלא". על בייל: "לא יודע אם הוא יפתח נגד פריז"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

האם מאבק האליפות בספרד נפתח מחדש? ריאל מדריד מעדה שוב בליגה כשסיימה הערב (שבת) ב-0:0 את משחק החוץ הקשה שלה נגד ויאריאל. סביליה, שניצחה 24 שעות מוקדם יותר, צימקה ממנה את הפער לארבע נקודות בלבד בפסגה. הבלאנקוס שוב חסרו את בנזמה הסקורר הפצוע שלהם. הקבוצה של אנצ'לוטי נראתה טוב במחצית השנייה, אבל גארת' בייל ולוקה יוביץ' נעצרו במשקוף, כאשר רולי השוער של ויאריאל עצר את יתר הכדורים שנבעטו לעברו.

קרלו אנצ'לוטי ריאל מדריד. רויטרס
מחכה לשובו של בנזמה. אנצ'לוטי/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי סיכם את המשחק ואמר: "זו ליגה קשה מאוד ותחרותית. צריך להילחם עד הסוף כדי לנצח, הרבה קבוצות יסבלו כאן. אני מודאג מזה שאנחנו לא מנצחים את המצבים שלנו". על הקאמבק של גארת' בייל, שפתח לראשונה מאז אוגוסט: "הוא היה טוב, במיוחד במחצית השנייה. היו לו כמה מצבים. היה לנו חוסר מזל והשוער של ויאריאל היה נהדר. אני לא יודע אם בייל יפתח נגד פריז, אני מקווה שיהיה לנו סגל מלא במשחק הזה. לבייל הייתה פציעה רצינית בספטמבר. היה לו קשה להתאושש ולחזור למצב פיזי טוב".

קאסמירו התייחס ליכולת של ריאל מדריד במחצית השנייה ואמר: "היינו יכולים לנצח במחצית השנייה, אבל לא היינו אפקטיביים. לקינו בסיומת. ויניסיוס מאוד מוכשר ומאוד חשוב עבורנו. פריז סן ז'רמן? נהיה מוכן למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully