וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: באר שבע תעשה היסטוריה מול ירושלים?

12.2.2022 / 19:13

המחזור ה-12 בליגת העל (21:00): אחרי שמונה הפסדים במפגשים ביניהן עד כה תרצה הקבוצה של ליבאדיוטיס לנצל את המשבר בבירה ולברוח עוד מהתחתית. נועם דוברת יוכל לשחק

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל יושלמו מחר (ראשון ,21:00) במשחק בו תארח הפועל באר שבע את הפועל ירושלים. באר שבע מגיעה למשחק מהמקום העשירי עם שישה ניצחונות ושמונה הפסדים, וירושלים מדורגת במקום השני עם תשעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

הנתונים: למרות שניצחה אותם פעם אחת בליגה הבלקנית בעונה שעברה וגרמה להדחתה, בליגה הפועל באר שבע מעולם לא ניצחה את הפועל ירושלים, והפסידה לה בכל שמונת המפגשים ביניהן. לבאר שבע שישה ניצחונות העונה, מתוכן ארבעה הושגו מחוץ לקונכייה, ובבית גברה הקבוצה מאז ה-4 בדצמבר. הפועל ירושלים עם רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות, ארבעה הפסדים במסגרות הישראליות ואף איבדה את המקום הראשון בטבלה בשל ההפסד באילת.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
המשבר יימשך?/דני מרון

במרכז ההתמודדות: ג'יילן אדאמס. אחרי היכולת החלשה בדרייב אין, והדקות המועטות בהפסד לאילת ירצה להראות הגארד שהוא עדיין אחד הזרים הטובים בליגת העל.

בכמה מילים: הניצחון הענק שהשיגה על הפועל תל אביב בחוץ נתן לקבוצה של כריסטופורוס ליבאדיוטיס הרבה מאוד אוויר במאבקי התחתית ובבאר שבע נחושים לעשות עוד צעד קדימה בטבלה ואולי אפילו להיכנס למאבקי הפלייאוף. הקבוצה מהדרום תופיע עדיין ללא עידן אלבר שמעברו מהפועל חולון לא הושלם, ובקבוצה מחפשים להתחזק ובוחנים את שוק השחקנים הזרים. הפועל ירושלים נמצאת בעיצומה של תקופה רעה מאוד, ואחרי ההדחה מאירופה ומהגביע הפסידה הקבוצה גם באילת, איבדה את המקום הראשון בטבלה ונראה שהיא עמוק בתוך המשבר. נועם דוברת יוכל לשחק למרות שמדובר במשחק מהמחזור ה-12, בו עדיין לא היה חלק מהסגל של האדומים. קייזר גייטס לא יתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully