וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רפאלוב חגג שער מספר 10, בריבו עם התשיעי, נאתכו חזר לשחק

קשר אנדרלכט כבש ב-1:2 של אנדרלכט על זולטה וארחם, חלוץ וולפסברגר סידר 1:2 על ריד, קשר פרטיזן השלים 90 דקות ב-0:2 על רדניצ'קי

ליאור רפאלוב כובש נגד זולטה וארחם/ספורט1

ביברס נאתכו חזר הערב (שבת) לשחק באופן רשמי לראשונה מאז הפציעה במשחקה של נבחרת ישראל מול אוסטריה ב-12 בנובמבר, בדיוק לפני שלושה חודשים. קפטן הנבחרת רשם את ההופעה ה-100 שלו במדי פרטיזן בלגרד, ששבה מפגרת החורף בליגה הסרבית עם ניצחון חוץ 0:2 על רדניצ'קי ניש. נאתכו השלים 90 דקות וקבוצתו עדיין ללא הפסד העונה (20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) כשהפער מהכוכב האדום בלגרד המדורגת שנייה עומד על שמונה נקודות (עם משחק יותר).

* ליאור רפאלוב חגג את שערו ה-10 העונה בליגה הבלגית, כשהעלה את אנדרלכט ל-0:2 על זולטה וארחם (המשחק הסתיים ב-1:2 לאנדרלכט). מאג'יד אשימרו בישל בדקה ה-33 לקשר הישראלי בן ה-35, שעבר שחקן הגנה והקפיץ עם הפאלש לפינה הרחוקה. רפאלוב רחוק כעת רק שער אחד משיאו האישי. כריסטיאן קואמה כבש את הראשון בדקה ה-18.

* תאי בריבו כבש את שער הליגה התשיעי שלו העונה במדי וולפסברגר והוביל אותה לניצחון 1:2 על ריד במשחק החזרה מפגרת החורף באוסטריה. בריבו כבש בדקה ה-47, החזיר את היתרון ולמעשה הבטיח שלוש נקודות שהציבו את המארחת שוב במקום השני. גם אליאל פרץ פתח והשניים הוחלפו יחד בדקה ה-77.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
100 משחקים במדי פרטיזן. ביברס נאתכו/GettyImages

* שון וייסמן נותר מתוסכל ב-2:2 הביתי של ויאדוליד מול ג'ירונה, שהשוותה בזכות פנדל בדקה ה-88. ויאדוליד כבר השלימה מהפך עם סרחיו לאון (59) ויון מורסיו (80), אבל לא ידעה לשמור על התוצאה בקרב הצמרת ונותרה במקום השלישי. וייסמן, שהשלים 90 דקות, נגח לקורה בדקה ה-69 ואחרי תשע דקות חואן קרלוס סיפק מול הצלת ענק מקרוב.

* דור חוגי שיחק 58 דקות בהרכב ויסלה קרקוב, שהפסידה 1:0 בבית לסטאל מיילץ ונמצאת רק שלוש נקודות מעל הקו האדום בליגה הפולנית.

* יונתן כהן נותר על הספסל של פיזה, שרשמה תיקו שלישי ברציפות בסרייה B וירדה למקום השלישי אחרי 0:0 ביתי מול טרנאנה. ארנסטו טורגרוסה החמיץ פנדל בדקה ה-50.

* עידן גולן ישב על הספסל של וולונטאר בתבוסה 3:0 בחוץ מול פארול קונסטנצה. קבוצתו עדיין במקום השלישי בליגה הרומנית.

* יונס מלדה נותר על הספסל של גנט בניצחון החוץ 0:1 על אופן. קבוצתו עלתה למקום החמישי ומפגרת בשתי נקודות אחרי אנדרלכט הרביעית, במקום שמוביל לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully