וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן יכנס מסע"ת ויודיע ביום שני על פרישה מכדורגל

12.2.2022 / 20:10

קשר מכבי נתניה יודיע רשמית שהוא תולה את הנעליים בגיל 33 ואחרי קריירה מפוארת. בני לם חגג את ה-0:2 על הפועל ירושלים: "איפה יש קהל כזה?". זיו אריה מתוסכל: "עוד ספיגה מיותרת, הסיפור חוזר על עצמו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

אלמוג כהן פורש מכדורגל: קשרה של מכבי נתניה יכנס ביום שני מסיבת עיתונאים רשמית שבה הוא יודיע סופית על כך שהוא תולה את הנעליים בעיצומה של עונה לא טובה מבחינתו ובעיקר עמוסה בפציעות.

כהן, 33, גדל במכבי נתניה והפך לכוכב הקישור שלה בגיל צעיר. בתחילת עונת 2010/11 הוא עבר לקבוצת נירנברג מהבונדסליגה ושיחק בשורותיה 3 שנים לפני שחזר לתקופה קצרה להפועל תל אביב ואז חתם באינגולשטאדט מהליגה השנייה בגרמניה, בשורותיה הוא כבש 11 שערים ב-126 הופעות. ב-2019 כהן חזר לנתניה כשחתם לארבע שנים, אך העונה וחצי האחרונות היו פחות טובות מבחינתו והוא סבל מפציעות רבות. לכהן יש גם 27 הופעות במדי נבחרת ישראל.

אלמוג כהן, בני לם, מכבי נתניה. ברני ארדוב
החליט לפרוש בגיל 33. אלמוג כהן עם בני לם/ברני ארדוב

מכבי נתניה ממשיכה את התקופה המצוינת שלה. הקבוצה מעיר היהלומים גברה היום (שבת) 0:2 על הפועל ירושלים באצטדיון הביתי, האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה ל-10, ועשתה עוד צעד בדרך לפלייאוף העליון, כשהקהל מתחיל להצביע ברגליים ומגיע בהמוניו, עם 7,000 אוהדים צהובים-שחורים. איגור זלאטנוביץ' כבש צמד בדקות 45+3 ו-90+2, והעמיקה את המשבר של הירושלמים.

"אני כועס על השחקנים, לקחו לי את הלב כי לא נתנו את השני לפני הדקה ה-90", אמר מאמן מכבי נתניה בני לם בחיוך רחב. "רציתי גם אני להירגע קצת. הפרשנים והעיתונאים מדברים, אבל מכבי נתניה קבוצה אחרת, קבוצה עוצמתית וחזקה. הצוות כל כך טוב, כולו תוצרת נתניה. איפה יש קהל כזה? איזו תצוגה קיבלנו היום. אני מקווה שניקח את המשחק הזה הלאה".

לם המשיך: "יש גם כאלה שאמרו שאין מה להביא בינואר, אבל הצלחנו עם הרכש. קיבלנו ניצוצות מהשחקנים החדשים, יש לנו קבוצה בריאה, חדר הלבשה מצוין, ויש לי שחקנים להכניס מהספסל שזה תענוג למאמן. כיף לראות את הקהל, מגיע לו שניצחנו".

עוד בוואלה!

צעד נוסף לפלייאוף העליון: 0:2 למכבי נתניה על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
ישראל זויטי מאמן הכושר של מכבי נתניה עם המאמן בני לם. ברני ארדוב
מומנטום נפלא. בני לם/ברני ארדוב

עומרי גנדלמן שתופקד הפעם כמגן שמאלי אמר: "זה יתרון להיות שחקן ורסטילי שיכול לשחק בהרבה עמדות. בני משתמש בזה, וכל מה שהוא יבקש ממני, אנסה לעשות את זה בצורה הכי טובה. הקהל היה השחקן ה-12 שלנו. למרות השעה הלא נוחה, הקהל נתן לנו דחיפה אדירה ויש לו חלק אדיר בניצחון הזה".

בצד השני, זיו אריה נראה מאוכזב אחרי שקבוצתו השלימה משחק שמיני רצוף ללא ניצחון: "נתניה קבוצה חזקה במומנטום טוב. אחרי הפסד הזוי בשבוע שעבר בגלל שופטים וטעויות שלנו, היה ברור שזה ישפיע עלינו. לא הגענו להרבה מצבים, זה לא הכדורגל שרצינו לראות, אבל שוב ספגנו שער בתוספת הזמן של המחצית השנייה. קבוצה במצבנו שמגיעה למשחק כזה, צריכה לנצל את המצבים. הגענו למצבים, אבל הסיפור שלנו חוזר על עצמו. יש עכשיו לחץ. הקבוצה טובה, השחקנים טובים, אבל צריך פשוט לנצח. אין משהו אחר. אין תירוצים, זאת הקבוצה שלנו וזה המועדון. ברור שאני מאמין שאפשר להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully