וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי שבר בצורת, פ.ס.וו שברה את רצף ההפסדים עם 0:5 על ויטסה ודסה

עודכן לאחרונה: 12.2.2022 / 23:22

אחרי שני הפסדי בית לגדולות וחמישה ימים לפני המפגש מול מכבי תל אביב, סגנית המוליכה התפוצצה באצטדיונה של ויטסה וצימקה את הפער בפסגה. זהבי (59 דקות) פתח את הסכר, מאורו ג'וניור, גאקפו, ויניסיוס ודואן הוסיפו בניצחון המוחץ. 90 דקות עצובות לדסה

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו איינדהובן 5:0/ספורט1
אלי דסה שחקן ויטסה מול קודי גאקפו שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
לא משחק שירצה לזכור. אלי דסה/GettyImages, Soccrates Images

אחרי שני הפסדי בית רצופים במשחקי צמרת ואיבוד הפסגה, פ.ס.וו איינדהובן התפוצצה הערב (שבת) עם 0:5 בדרבי הישראלים בין ערן זהבי לאלי דסה. זהבי, שסופסל במשחקי הליגה האחרונים ולא כבש כבש שלושה וחצי חודשים, חזר להרכב ופתח את הסכר עם שער קליל כבר בדקה הרביעית. הישראלי נתן את האות לבליץ של ממש של סגנית המוליכה, שיצאה מתקופה מתסכלת וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות עד משחקה של אייאקס מחר.

מאורו ג'וניור וגאקפו. קבעו 0:3 עוד לפני ההפסקה. ויניסיוס, שהחליף את זהבי בדקה ה-59 התכבד ברביעי במחצית השנייה ודואן היפני השלים את ההצגה ממש לפני הסיום לפ.ס.וו, שבעוד חמישה ימים תפגוש במצב רוח טוב מאוד את מכבי תל אביב במשחק הראשון בקונפרנס ליג. אלי דסה שיחק 90 דקות בוויטסה, שספגה חמישייה שנייה ברציפות (אחרי ה-5:0 מול אייאקס) והפסד רביעי רצוף והיא בתקופה רעה מאוד.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
פתח את הסכר. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

מהלך המשחק

דקה 4: גול! פ.ס.וו עלתה ל-0:1 מהיר ומי כבש? ערן זהבי. הישראלי שבר בצורת של שלושה וחצי חודשים כשהשתלט על הריבאונד ומקרוב בעט פנימה.

דקה 24: גול! פ.ס.וו עלתה ל-0:2 קליל משער של מאורו ג'וניור. המגן השמאלי קיבל כדור מגאקפו ובעט לא חזק מזווית קשה, אבל השוער פישל וספג.

דקה 28: גול! פ.ס.וו המשיכה לטייל עם ה-0:3 אחרי פחות מחצי שעה. מדואקה עשה את העבודה בצד ימין ומצא את גאקפו שמקרוב כבש מול האין הגנה של ויטסה.

דקה 62: גול! פ.ס.וו עלתה ל-0:4 מול ויטסה האומללה. קרלוס ויניסיוס, המחליף של ערן זהבי, נותר בלתי מכוסה ברחבה וגלגל מקרוב פנימה. הקבוצה של דסה מפורקת.

דקה 88: גול! האורחים השיגו את הקינוח משער של דואן היפני שנותר חופשי לגמרי ברחבה ובעט שטוח לפינה. 0:5 מוחץ לפ.ס.וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully