וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק גדול ומהומת ענק: צפו בתקציר משחק העונה מפורטוגל

האלופה ספורטינג הוליכה 0:2 בדרגאו מול המוליכה פורטו שניצחה 16 משחקים ברציפות, אך ספגה פעמיים בדרך ל-2:2 ולא פחות מ-5 מורחקים

תקציר: פורטו - ספורטינג ליסבון 2:2/ספורט1

בפורטוגל נערך אמש (שישי) משחק העונה בין האלופה ספורטינג ליסבון שהתארחה אצל מוליכת הליגה פורטו. המארחת הגיעה בכושר נפלא, כשהיא עם 16 ניצחונות ליגה רצופים, כאשר הפעם האחרונה שהיא לא ניצחה הייתה מול ספורטינג. האורחת פתחה בצורה נהדרת ועלתה ליתרון כעבור 8 דקות בלבד בזכות נגיחה מדויקת של פאוליניו לאחר בישול של מתאוש רייס. נונו הכפיל בתום התקפה נהדרת של ספורטינג ובישול של פאבלו סראביה (34). פורטו הגיבה מהר, וארבע דקות לאחר מכן פאביו וייריה צימק והחזיר את המארחת למשחק.

סבסטיאן קואטס ראה צהוב שני ואדום בפתיחת המחצית השנייה (49) ושינה את מהלך המשחק מבחינת ספורטינג, שעברה למגננה. בדקה ה-78 כובש השער המצמק וייריה בישל למהדי טארמי האיראני את שער השוויון, אך הדרמה ממש לא הסתיימה כאן.

בדקה האחרונה של תוספת הזמן רשמה פורטו החמצה, כאשר שוער ספורטינג אנטוניו אדאן הצליח לספק הצלה, פפה ניסה להגיע לכדור וחטף בעיטה בפניו משחקן ספורטינג. מהומה פרצה במקום, כאשר ארבעה שחקנים נוספים - טבאטה וז'ואאו פלהיניה מספורטינג, מרצ'סין ופפה מפורטו - ראו כרטיסים אדומים.

בשורה התחתונה תוצאת הסיום הייתה 2:2. פורטו אמנם מאבדת את רצף הניצחונות המדהים, אבל הסטטוס קוו בין השתיים בצמרת נותר אותו דבר, כאשר הפער בין פורטו לבין ספורטינג עומד על שש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully