וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ' מתוכנן לפתוח על הספסל בדרבי

12.2.2022 / 8:11

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' מתכוון להעלות את החלוץ הסרבי גם הערב רק כמחליף. התלבטות לגבי סה. השחקנים הוזהרו מספיגה מוקדמת שהולידה תיקו במשחקים האחרונים. יחליט בצהריים מי שלושת השחקנים שלא יתלבשו

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך היום (שבת) בבוקר אימון קל בקרית שלום ובהמשך יחליט המאמן מלאדן קרסטאיץ' מי הם 20 השחקנים שיתלבשו לדרבי הערב. לסרבי כאב ראש לא קטן בעניין, שכן למעט שחר פיבן כל השחקנים כשירים ומוכנים למשחק. בשבת שעברה מול עירוני קרית שמונה לא התלבשו ברנדלי קובאס מסיבות מקצועיות, מאור קנדיל שהיה מורחק וז'וזואה סה שעדיין לא היה מוכן פיזית להיכלל בסגל. לקראת המשחק הערב, השלושה עשו אימונים טובים בשבוע החולף ומעניין יהיה לראות אם קרסטאיץ' יכליל אותם או את חלקם בסגל ויוציא שחקנים אחרים.

מי שאמור להמשיך לפתוח על הספסל גם הערב הוא ג'ורג'ה יובאנוביץ'. החלוץ הסרבי שעלה מהספסל בשבת שעברה וכבש את שער הניצחון, מתוכנן לפתוח גם הערב על הספסל ולהיכנס במחצית השנייה. קרוב לוודאי שקרסטאיץ' יעלה עם הרכב דומה לזה שפתח בשבת שעברה ויפתח במערך זהה עם דן ביטון וטל בן חיים באגפים. ההתלבטות העיקרית היא האם לתת לסה לפתוח כבלם כבר הערב או לשמור עליו עוד משחק רק כמחליף או אפילו מחוץ לסגל.

ז'וזואה סה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
התלבטות לגביו. סה/אריאל שלום

לקראת המשחק הערב הזהיר קרסטאיץ' את השחקנים מספיגת שער מוקדם מול הפועל שהולידה במשחקים האחרונים בונקרים של הפועל תל אביב, מה שהקשה מאוד על מכבי תל אביב. בשני הדרבים האחרונים בליגה העונה ובעונה שעברה מכבי תל אביב הצליחה רק להשוות אחרי שהפועל תל אביב הובילה ראשונה והסתגרה לאחר מכן.

אפילו בדרבי הגביע בסיום העונה שעברה, מכבי תל אביב היתה צריכה 120 דקות כי הפועל הבקיעה ראשונה ובסיום 90 הדקות נרשם רק שוויון. הסרבי ביקש מהשחקנים להישמר מספיגת שער גם במחיר של משחק יותר מחושב ופחות הרפתקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully