וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות מיוחדת בבית"ר: "המשחק נגד מכבי פתח תקוה - החשוב ביותר העונה"

אבוקסיס ישנה מערך ועשוי לפתוח עם אוחנה ופרדו (א', 20:15, ספורט2). קלינגר יודע: "זה משחק של להיות או לחדול, אנחנו עדיין במצב קשה"

מחזור 22הסתיים13/02/2022
בית"ר ירושלים
  • עדי (69)
  • בואצ'י (76)
1:2
  • (36) ניקולאסקו
מכבי פתח תקוה
תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

ניצחון יביא את הירושלמים למרחק של 7 נקודות מהקבוצה של הלוזונים ו-5 מהפועל ירושלים, שנוצחה הערב על ידי נתניה.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זה אולי המשחק הכי חשוב שלנו בליגה הסדירה, במיוחד שיש לנו עוד את מכבי חיפה ומכבי תל אביב בשני המחזורים האחרונים. חייבים להשיג ניצחון סוף סוף".

בנוגע להרכב הקבוצה, יוסי אבוקסיס תרגל מספר שינויים. הקבוצה תפתח במערך של ארבעה שחקני הגנה כאשר מיכאל אוחנה ועוזיאל פרדו תורגלו על חשבונם של עומר לקאו וריצ'מונד בואצ'י.

הרכב משוער: איתמר ניצן: עמית כהן, אוראל דגני, ז'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין: אביאל זרגרי, אופיר קריאף, לירן רוטמן, עוזיאל פרדו: מיכאל אוחנה, ירדן שועה.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
תורגל בהרכב. מיכאל אוחנה/דני מרון

מכבי פתח תקוה

אחרי שקטעה במחזור הקודם רצף של 13 משחקי ליגה ללא ניצחון, תצא מחר (ראשון, 20:15, ספורט2) מכבי פתח תקוה לקרב תחתית מול בית"ר ירושלים בטדי. המאמן ניר קלינגר יחסר את עמית מאיר המוצהב ואת הבלם אור בלוריאן שעדיין סוחב פציעה, כאשר לעומתם ישוב אור אינברום לסגל אחרי שהתגבר על פציעה. קלינגר תרגל שני מערכים, של רביעייה אחורית וגם של חמישה בהגנה, כאשר איתן אזולאי צפוי להחליף בקישור את מאיר המוצהב.

"אנחנו ממשיכים באותה הדרך, כל משחק בשבילנו הוא להיות או לחדול", אמר קלינגר לקראת המשחק. "אנחנו עדיין במצב מאוד קשה במקום האחרון, ואין לנו שום ברירות. השחקנים כבר הבינו והפנימו שכל משחק, גם משחק מול בית"ר בטדי, זה משחק של להיות או לחדול על שש נקודות. נצטרך להגיע סופר מוכנים וסופר מרוכזים, גם מנטלית, גם פיזית וגם טקטית כדי לנצח את המשחק הזה. אנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל אנחנו מאוד מוכנים".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, אדי מחרמיץ', עידו שחר, איתן אזולאי, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי, יון ניקולאסקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אור אינברום שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
ישוב לסגל. אור אינברום/אודי ציטיאט

טריוויה

* הפעם הקודמת שבית"ר ירושלים השלימה דאבל עונתי על מכבי פתח תקוה הייתה בעונת 2017/18: ניצחון 1:2 בחוץ ולאחר מכן 0:1 בבית.

* מאז ה-0:3 על מכבי פתח תקוה בתחילת נובמבר, בית"ר לא השיגה ניצחון על הדשא בליגת העל. מדובר כבר ב-12 מחזורים, אם לא מחשיבים את ה-0:3 הטכני שקיבלה בבית הדין בדרבי.

* בית"ר היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם 10 נקודות ושמונה שערים בלבד, כאשר בשלושת המשחקים האחרונים בטדי לא הצליחה לכבוש.

* מכבי פתח תקוה אמנם קטעה את רצף המשחקים ללא ניצחון עם 1:3 ביתי על הפועל ירושלים במחזור הקודם, אבל כאורחת עוד אין לה ניצחון. היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה, עם שתי נקודות בלבד וארבעה שערים ב-10 משחקים.

* יוסי אבוקסיס וניר קלינגר נפגשו לפני פחות מחודשיים בגביע, רק כמאמנים של שתי קבוצות אחרות: בני יהודה של אבוקסיס ניצחה אז 1:3 את הפועל תל אביב של קלינגר. למרות זאת, קלינגר עדיין מוביל 4:6 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו.

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - בני סכנין
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט2)

שני, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully