וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ובני סכנין ערוכות ל"משחק הכי גורלי של העונה"

12.2.2022 / 19:47

שתי הקבוצות מכוונות לפלייאוף העליון (א', 19:00): טורה יחליף את סרדל המוצהב אצל המארחת, אוזב'ולט יחזור וגם ליואיץ' עשוי לפתוח, כשמנגד אודה צפוי לתפוס את מקומו של באיו

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל חיפה

במועדון הגדירו את המשחק מחר (ראשון, 19:00) כהכי גורלי העונה. "אין ספק שאם נפסיד יהיה קשה להגיע לפלייאוף העליון", אמר אחד משחקני הפועל חיפה. "אנחנו חייבים להגיע בטירוף מהרגע הראשון".

לירן סרדל ייעדר בגלל כרטיסים צהובים וסקו טורה יפתח במקומו, כשגם מתיאה ליואיץ' עשוי לקבל לראשונה את חולצת ההרכב על חשבון סער פדידה. אלן אוז'בולט התגבר על הפציעה וצפוי לחזור ל-11.

מתיאה ליואיץ' שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יפתח לראשונה? מתיאה ליואיץ'/מאור אלקסלסי

בני סכנין

גם בצד השני מבינים היטב את חשיבות המשחק במאבקים על הפלייאוף העליון, במיוחד אחרי ניצחונה של מכבי נתניה והעובדה שגם הפועל חדרה הוסיפה למאזנה עוד נקודה. איהאב גנאים המוצהב יחסר לחיים סילבס ומי שיקבל את המקום בהרכב הוא רועי שוקרני שיפגוש את קבוצת נעוריו. שינוי נוסף צפוי להיות עם הצבתו של מרשל אודה בהתקפה על חשבון פאהד באיו.

"הפועל חיפה בחוץ זה משחק סופר קשה", אמר אחד השחקנים הבכירים בסכנין. "המשימה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון וניצחון מחר יקדם אותנו מאוד למטרה".

עוד בוואלה!

בני לם התמוגג: "הפרשנים מדברים, אבל מכבי נתניה קבוצה אחרת"

לכתבה המלאה
רועי שוקרני שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
מול קבוצת נעוריו. רועי שוקרני/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגת העל: 12:14 להפועל חיפה בניצחונות ועוד ארבע תוצאות תיקו.

* תיקו בין הקבוצות במשחק ליגה שנערך בחיפה היה רק פעם אחת, ובכלל בליגה הלאומית. זה קרה בפברואר 2007 בקרית אליעזר, כאשר שלומי משה כבש לזכות המארחת וגבע ברקאי השווה עבור סכנין שעלתה לליגת העל בסיום אותה עונה.

* בני סכנין הפסידה פעמיים 1:0 ואז ניצחה פעמיים 0:1. שלושה ניצחונות רצופים לא היו לה בליגת העל מאז פברואר 2017, וגם אז כולם היו בדיוק באותה תוצאה, כולל 0:1 אצל הפועל חיפה.

* אלן אוז'בולט הוא סך הכול הזר השלישי בתולדות הפועל חיפה שמגיעה ל-10 שערי ליגה. הוא השווה את הנתון שקבע ז'רקו קוראץ' ב-2013/14 וכעת מכוון לשיא של ג'ובאני רוסו, שכבש 13 שערים בעונת האליפות 1998/99.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 3651

תוצאות השבת:

מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully