וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון עדיין ללא הפסדים, הפועל ראשל"צ טרם ניצחה בבית העליון

המוליכה השיגה 29:36 מרשים על מכבי ראשון לציון, שחקניו של עידן מימון נכנעו 30:23 להפועל אשדוד. ניצחון ראשון בבית העליון לחולון, נס ציונה מסובכת בתחתית

משחקי ליגת העל בכדוריד נמשכו היום (ראשון), כאשר המוליכה א.ס. רמת השרון השיגה ניצחון 29:36 מרשים על האלופה מכבי ראשון לציון ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. היא שמרה על פער של שלוש נקודות בפסגה ממחזיקת הגביע הפועל אשדוד, שניצחה 23:30 את הפועל ראשון לציון. החניכים של עידן מימון עדיין ללא ניצחון בבית העליון אחרי שני הפסדים ותיקו.

שחקן א.ס. רמת השרון דניאל צרפתי מול שחקן מכבי ראשון לציון דור קלדרון. דליה נבעה,
רמת השרון עדיין ללא הפסדים. צרפתי מול קלדרון/דליה נבעה

בניצחון של רמת השרון, רם טורקניץ הוביל את מבקיעיה עם תשעה שערים, מרקו צ'ורצ'יץ' ואיבן מושיץ' הבקיעו שישה כ"א ועמית מוטולה כבש ארבעה שערים. איבן קראצ'יץ' ורותם סגל כבשו שישה שערים לזכות מכבי ראשון לציון וברנקו קנקרש הבקיע חמישה. גיא קורדובה שהצטרף אתמול מהפועל אשדוד לא הבקיע, ודור קלדרון ספג כרטיס אדום במהלך המשחק.

סטפן איליץ', מלך שערי הליגה שעבר בפגרה מהפועל ראשל"צ לאשדוד, הבקיע שלושה שערים עבור המנצחת. את אשדוד הובילו ריסטו וויצ'יץ' עם שבעה שערים ואלכסנדר בביץ' עם חמישה. בשורות הפועל ראשל"צ המבקיעים הבולטים היו נדב כהן עם שישה ושון סלס עם ארבעה. אשדוד השיגה את הניצחון בזכות יכולת נהדרת במחצית השנייה, אחרי שהוליכה ביתרון שער אחד בהפסקת המחצית.

שחקן הפועל אשדוד סטפן איליץ' מול שחקן הפועל ראשון לציון שי נתן. משה דהן,
מלך שערי הליגה כיכב מול האקסית. איליץ' נגד נתן/משה דהן

מ.כ חולון השיגה ניצחון ראשון בבית העליון, והתבססה במקום הרביעי אחרי 23:27 בקרית מוצקין, שמבחינתה רושמת הפסד רביעי בבית העליון. ריף כהן הוביל את כובשי חולון עם שבעה שערים, אור ממן הוסיף חמישה ולידור פסו ארבעה. במוצקין - פיליפ לאובץ עם שמונה שערים, אורן כהן עם ארבעה ויפתח דהן עם שלושה.

בבית התחתון נערכו שני משחקים (מפגש ההישרדות בין באר שבע לדימונה נדחה בגלל מאומתים). אחרי שני הפסדים רצופים, בני הרצליה השיגה ניצחון 31:36 על הפועל חבל אילות, שמצידה סופגת הפסד ראשון בבית התחתון אחרי ניצחונות על באר שבע ודימונה. ולדיצה סטויאנוביץ' הוביל עם שמונה שערים את הרצליה.

הפועל קרית אונו גם בדרכה להשגת הכרטיס לפליאוף העליון - עם ניצחון 30:36 בנס ציונה, שממשיכה להסתבך בתחתית. טאריק קסומוביץ' עם תשעה שערים, נבו מדינה עם שבעה וסטפן ציריץ' עם שישה הובילו את מבקיעי אונו, כאשר השוער הצעיר אילי ליבגוט בלט בשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully