וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חמישיה אחת וארבע רביעיות: מבול של שערים בליגה א'

0:5 לצעירי כפר קנא על רובי שפירא, יריבתה העירונית חגגה עם 1:4 על איכסל. טבריה ברחה בפסגה עם 0:3 בטירה. בדרום, ירמיהו חולון צמצמה פער מהמוליכה כפר שלם, ניצחון דחוק ליפו והפסדים לשעריים ומרמורק

המחזור ה-23 בליגה א' נערך היום (שישי), כאשר גם בדרום וגם בצפון קיבלנו מבול של שערים.

ליגה א' צפון

בתצוגה ההתקפית הכי גדולה של המחזור, מ.ס. צעירי כפר קנא הביסה בחוץ 0:5 את הפועל רובי שפירא חיפה ועלתה למקום הרביעי בטבלה. קאסם חילף כבש ראשון בדקה ה-12, מחמוד עבאס הכפיל כעבור שלוש דקות, ונתי חגאני קבע 0:3 אחרי חצי שעה. האורחת הורידה רגל מהגז, עד הדקה ה-88, אז אחמד כארים הבקיע את הרביעי. חגאני השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק כעבור שתי דקות.

יריבתה העירונית, הפועל כפר קנא, גם כן חגגה עם 1:4 על הפועל איכסל. שאקר סקר כיכב עם צמד עבור המנצחת (34 ו-42), מואמן דיאב (45) וג'ורג' חורי (90) הוסיפו. המדורגת שנייה בטבלה, הפועל בועיינה, סיימה ב-0:0 במגדל העמק והמוליכה עירוני טבריה ניצלה זאת כדי לפתוח פער של שמונה נקודות בפסגה. הצפוניים ניצחו 0:3 בחוץ את מ.ס. טירה בזכות צמד של אסי גומה (15 ו-45) ושער של אופיר מזרחי (58).

תוצאות נוספות:

הפועל הרצליה - הפועל בני זלפה 0:3
הפועל בני ערערה - הפועל בני פרדיס 2:0
הפועל עירוני באקה אל גרבייה - מכבי צור שלום 0:3
הפועל כאוכב - מ.ס. צעירי טייבה 1:0

שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים. לירון מולדובן
הסתפקו בניצחון דחוק. שחקני מכבי קביליו יפו/לירון מולדובן

ליגה א' דרום

ירמיהו חולון המשיכה בדהירה שלה בצמרת עם 2:4 ביתי על בית"ר נורדיה. מתן שוורץ העלה את האורחת מהתחתית ליתרון בדקה ה-15, אך הורחק כעבור ארבע דקות. בר סוויסה (28 ו-56) ומאור אסור (48 ו-85) ניצלו את היתרון המספרי וחגגו כל אחד עם צמד פרטי, כאשר יונתן כהן (57) רק מצמק. הפער של ירמיהו מכפר שלם הראשונה עומד כעת על נקודה בלבד, לאחר שהמוליכה סיימה ב-0:0 מול מכבי הרצליה.

הפועל בקעת הירדן גם כן חגגה עם רביעייה כאשר התארחה אצל בני אילת וניצחה 1:4. יוסי סלליך הבקיע ראשון בדקה ה-12 וראה את אור אשכולי מאזן כעבור תשע דקות, אך האורחת עלתה ל-1:3 עוד לפני ההפסקה בזכות שערים של שחר בלילתי (28) והבטמו גזיין (34). סלליך השלים צמד בדקה ה-66, אילת סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של איליי אטיאס בדקה ה-73.

מ.ס. דימונה גם כן ניצחה 1:4, הפועל אזור הייתה הקורבן. אברהים ספורי הפתיע עבור אזור כבר בדקה החמישית, סתיו פיניש (30), ליאל זגורי (35), יגיל אוחנה (57) ומוחמד אבו רביע (75) הפכו. בהיעדרו של ערן לוי, מכבי קביליו יפו הסתפקה ב-0:1 על שמשון תל אביב בזכות שער ניצחון של מתן בית יעקב (58).

תוצאות נוספות:

הפועל אשקלון - מ.ס. עירוני כסייפה 2:0
הפועל מרמורק - שמשון כפר קאסם 3:0
מ.כ. מכבי אשדוד - מכבי שעריים 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully