וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק "מיושן", עוזרו "טד לאסו". כוכבי מנצ'סטר יונייטד מתוסכלים

חוסר שקט בקרינגטון. לפי ESPN, השחקנים הבכירים לא אוהבים את האימונים של הגרמני ומלגלגים על עוזרו האמריקאי כריס ארמס

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

חלק מכוכבי מנצ'סטר יונייטד מאוד לא מרוצים מהאימונים של המאמן הראשי רלף רנגניק ושל עוזרו כריס ארמס. הבעיה העיקרית מבחינת הקבוצה היא שאותם שחקנים מגדירים את האימונים כ"מיושנים" ומלגלגים על צוות המקצועי - דבר שבוודאי לא מוסיף שקט.

גורמים במועדון סיפרו ל-ESPN שחלק מהשחקנים מתלוצצים לגבי ארמס האמריקאי ומכנים אותו "טד לאסו", רפרנס לסדרת הטלוויזיה הקומית הפופולרית, בה מאמן הפוטבול, טד לאסו האמריקאי, מתחיל לאמן קבוצת כדורגל באנגליה. ארמס בן ה-49, שחקן נבחרת ארה"ב לשעבר, מעולם לא אימן מחוץ לצפון אמריקה בעבר.

לפי המקורות שדיברו עם ESPN, חלק מהטענות לגבי רנגניק מדברות על כך שהמשחקונים שלו באימונים הם בעיקר של 11 שחקנים נגד 11, במקום להתמקד בתרגולים על שטח קטן וכדורגל יותר דינמי ושוטף.

עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד, כריס ארמס. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
השוואה לא נעימה. כריס ארמס/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

רנגניק שמונה במקומו של אולה גונאר סולשיאר בתחילת דצמבר האחרון, עדיין מוגדר כמאמן זמני ובסיום העונה הוא אמור לעבור לעמדה של יועץ מקצועי ולמנות מאמן ראשי אחר. ב-9 משחקי ליגה תחתיו, יונייטד רשמה 5 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד אחד.

את ארמס הוא מכיר מהימים שלו כמנהל הספורטיבי הגלובלי של קבוצת רד בול, אז האמריקאי עבד כעוזר מאמן וכמאמן ראשי בניו יורק רד בולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully