וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה ביתית או עוד סנסציה: הכל מוכן לסופרבול 56

לוס אנג'לס ראמס המנוסה והאיכותית רוצה להניף את גביע הלומברדי לעיני הקהל הביתי, אבל סינסינטי בנגאלס, שחוזרת למעמד הגדול לאחר כארבעה עשורים, הדהימה את כולם בדרך וחולמת על תואר לא צפוי. ואיזו הופעה אדירה מחכה במחצית? (בין ראשון לשני, 1:30)

אי שם בפתיחת העונה, הסיכויים למפגש סופרבול בין סינסינטי בנגאלס ללוס אנג'לס ראמס נראו נמוכים במיוחד. הקבוצה מעיר המלאכים, שלמעשה מארחת את המשחק הגדול של השנה בספורט האמריקאי בלילה שבין ראשון לשני (1:30) סומנה כאחת הפייבוריטיות, אבל זה ממש לא היה המקרה עם החבורה המפתיעה מאוהיו.

אלא ששנה אחרי שהבנגאלס הסתפקו בארבעה ניצחונות בלבד, הם ינסו להשלים הלילה את המסע המדהים שלהם בפלייאוף 2022 ולהניף את גביע הלומברדי בסופרבול 56. זה לא יהיה פשוט, אבל סינסינטי, שנכנסת למשחק כאנדרדוג של 3.5 נקודות, כבר הוכיחה לא פעם בשבועות האחרונים שהיא מסוגלת לדברים מפתיעים במיוחד.

הראמס מצדם, בדיוק במקום אליו הם כיוונו. שלוש שנים אחרי שנתקעו על 3 נקודות עלובות במיוחד והפסידו בסופרבול לפטריוטס, שון מקווי והחבורה שלו חוזרים למעמד הגדול, הרבה יותר מנוסים, בוגרים ובעיקר, איכותיים. מת'יו סטאפורד הובא מדטרויט על חשבון ג'ארד גוף המאכזב, וסופסוף זוכה לעדנה אחרי שנים מתסכלות. הוא נהנה בעיקר משיתוף הפעולה עם שחקן ההתקפה של העונה, קופר קאפ, שמשלים את אחת העונות הטובות אי פעם עבור תופס ב-NFL, ועם אודל בקהאם ג'וניור, שחזר לחיים מאז המעבר ל-LA.

בהגנה, הראמס מונהגים על ידי ארון דונלד האימתני, אולי השחקן הטוב בליגה כרגע, כאשר לצדו אפשר למצוא לא מעט כוכבים, שחלקם הגיעו ללוס אנג'לס בדיוק בשביל הצ'אנס הזה - לסגור את הקריירה עם טבעת אליפות.

אז האם לסינסינטי יש סיכוי? שבועיים אחרי הסנסציה בקנזס סיטי, ולמרות פערי הרמות על הנייר, קשה להמר נגד הבנגאלס. ג'ו בורו הראה שוב ושוב שהוא לא מפחד ממעמדים גדולים, ויכול להשלים טרבל היסטורי: זכייה בהייזמן, באליפות המכללות ובסופרבול. את התואר בקולג' הוא הניף עם חברו הטוב, התופס ג'מאר צ'ייס, שמוביל איתו כעת את ההתקפה של סינסי. השניים הללו, יחד עם הבועט הרוקי אוון מקפירסון, החזירו את הבנגלאס למעמד הגדול לראשונה מאז 1981. הראמס שיחקו כאמור בריקוד הגדול ממש לאחרונה, אך זכו בתואר רק פעם אחת, ב-1999/2000, אז עוד בסנט לואיס.

מלבד המשחק, צפויה כמובן חגיגת ענק סביב האירוע, עם פרסומות במיליוני דולרים, בערך חצי מדינה שדבוקה למסכים והופעות שונות: את ההמנון תשיר זמרת הקאנטרי מיקי גאיטון, הזמרת השחורה הראשונה אי פעם שנבחרה למעמד המחייב ואילו במחצית יופיעו כמה כוכבי על זה לצד זה - אמינם, קנדריק למאר, מרי ג'יי בלייג', סנופ דוג וד"ר דרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully