וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: ארון רוג'רס זכה ב-MVP של ה-NFL

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 11:10

הקוורטרבק שאולי יעזוב את הפאקרס בקרוב שמר על תוארו, ועלה למקום השני בכל הזמנים עם ארבע זכיות בסך הכל. קופר קאפ שחקן ההתקפה, טי ג'יי וואט שחקן ההגנה של העונה, דיק ורמיל חלק מהנכנסים החדשים להיכל התהילה

רגע לפני הסופרבול חולקו הלילה (בין חמישי לשישי) הפרסים למצטייני העונה ב-NFL והוכרזו החברים החדשים בהיכל התהילה.

כצפוי, מי שעמד במוקד היה הקוורטרבק של גרין ביי, ארון רוג'רס, שגרף את תואר ה-MVP של העונה הסדירה בפעם השנייה ברציפות והרביעית בקריירה. בכך זינק רוג'רס למקום השני בכל הזמנים, אחרי פייטון מאנינג, לו יש חמישה תארי MVP.

העונה של רוג'רס הסתיימה עם עוד אכזבה ענקית בפלייאוף ולא בטוח שהוא יישאר בוויסקונסין, אבל הפרס הלילה היה לפחות סוג של נחמה והוא אמר: "אחליט בעתיד הקרוב מה קורה איתי. אני לא רוצה לגרום לאנשים לחכות יותר מדי זמן".

רוג'רס הוא השחקן החמישי אי פעם שזוכה ב-MVP שנתיים ברציפות, אחרי מאנינג, ברט פארב, ג'ו מונטנה וג'ים בראון. הוא קיבל 39 קולות, טום בריידי הפורש הטרי קיבל 10 קולות והתופס קופר קאפ, שינסה לזכות באליפות ביום ראשון הקרוב, זכה לקול בודד.

קאפ התספק כצפוי בתואר מרשים משלו, שחקן ההתקפה של העונה, בעוד הליינבקר הנפלא של פיטסבורג, טי ג'יי וואט, שהשווה העונה את שיא הליגה לסאקים בעונה, גרף את תואר שחקן ההגנה, שש שנים אחרי שאחיו ג'יי ג'יי זכה בו בפעם השלישית והאחרונה שלו.

תואר הרוקי ההתקפי הלך לג'מאר צ'ייס מסינסינטי והרוקי ההגנתי הוא כמובן מיכה פרסונס מדאלאס, שהיה מתמודד ראוי על תואר שחקן ההגנה של העונה כולה. מאמן העונה הוא מייק ורייבל מטנסי, שזה עתה סיכם על הארכת חוזהו ובפרס הקאמבק של השנה זכה ג'ו בורו, שקרע את הרצועה אשתקד וכעת, הוביל את הבנגאלס לסופרבול.

את החברים החדשים בהיכל התהילה הוביל מאמן העבר דיק ורמיל, שהנהיג את ה"Greatest Show on Turf" של הראמס בסוף המילניום הקודם. במחזור לצדו נכנסו להיכל גם התאקל טוני בוסלי, הסייפטי לרוי באטלר, הליינבקר סאם מילס, שחקן קו ההגנה ריצ'רד סימור והתאקל ההגנתי בריאנט יאנג, כמו גם התופס קליף בראנץ' והמנהל ארט מנקאלי, שהיו חלק מהקבוצה ה"וותיקה" שנכללה ברשימה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully