וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ החמיא לדיוגו ז'וטה: "אני אוהב את הגאונות שלו"

מאמן ליברפול היה מרוצה לאחר ה-0:2 על לסטר וקיזוז הפער ממנצ'סטר סיטי, ופירגן לפורטוגלי: "הוא קטלני". התגובות והמספרים

תקציר: ליברפול - לסטר סיטי 0:2/ספורט1

שביעות רצון בליברפול לאחר ה-0:2 הביתי אמש (חמישי) על לסטר, שצימק את הפער ממנצ'סטר סיטי שבפסגה ל-9 נקודות, כשלמייטי רדס משחק חסר מהמוליכה. צמד של דיוגו ז'וטה (34 ו-87) סידרו לקבוצה של יורגן קלופ ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, והעלו את מאזן הכיבושים של הפורטוגלי העונה בכל המסגרות ל-17. מבחינת השועלים, הם ממשיכים בתקופה הרעה שלהם ומפסידים פעם נוספת לאחר ה-4:1 המשפיל בגביע מול נוטינגהאם.

מבחינת דיוגו ז'וטה, מעבר לעובדה שהוא הגיע למספר השערים הרב ביותר שלו לעונה מאז הגיע לפרמיירליג, הפורטוגלי גם קבע ציון דרך מרשים כשהגיע ל-30 שערים ב-60 משחקים עבור המייטי רדס. בנוסף, עומד ז'וטה על רצף נהדר של 30 משחקים בהם הוא כבש מבלי שקבוצתו הפסידה (25 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו). זהו המאזן החמישי בטיבו בהקשר זה, כאשר בפסגה נמצא ג'יימס מילנר שהבקיע ב-54 משחקים מבלי שקבוצתו הפסידה (43 ניצחונות ו-1 תוצאות תיקו).

התגובות

ז'וטה עצמו התייחס בסיום לשער השני שכבש: "אני תמיד אוהב להיכנס לתוך המרווחים האלה. היה לי מספיק מזל כדי להיות במקום הנכון כדי להבקיע. זה לא היה קל לרגע, אבל הצלחנו להרוג את המשחק לאחר מכן". על כושר ההבקעה בו הוא נמצא: "זה הכי טוב שהיה לי עד כה. אני רוצה להמשיך לעזור לקבוצה - זה הדבר הכי חשוב".

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס למשחקו הנהדר של ז'וטה: "השער השני שלו היה מבריק. אני אוהב את הגאונות שלו, שברגע הנכון הוא שולח את הכדור למקום הנכון. הוא נמצא בכושר הבקעה קטלני כרגע ואני שמח בשבילו". על המשחק אמר הגרמני: "לסטר היא קבוצה טובה מאוד, נערכנו למשחק בצורה דומה למפגש איתם בסיבוב הראשון. היו לנו רגעים בהם נאלצנו לסגת לאחור, אך אנחנו היינו אלה שהגענו למצבים המסוכנים יותר וניצחנו בצדק".

קלופ היה גם מרוצה מאוד מהופעת הבכורה של שחקן הרכש החדש לואיס דיאס: "הוא תפקד היום כמו שהיא תפקד באימון הראשון שלו בקבוצה. הסברנו לו מה הוא צריך לעשות וזה פשוט היה טבעי. ההתאקלמות שלו ממש מהירה, אני חייב להגיד. הוא שיחק מצוין והיו לו כמה רגעים יוצאים מהכלל". על הפער ממנצ'סטר סיטי: "אני לא חושב שהם מרגישים אותנו נושפים בעורפם עדיין, אבל אנחנו נמשיך לנסות לנצח משחקים".

אנדי רוברטסון: "זה אף פעם לא קל לשחק נגד לסטר, אבל ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. כשיש לך שחקנים כמו דיוגו ז'וטה, והם משחקים בביטחון כזה - תמיד יש לך סיבה להאמין שתבקיע. זה היה ניצחון חשוב עבורינו, גם העובדה שלא ספגנו חשובה. עכשיו נמשיך הלאה. הדרך היחידה לענות על השאלה האם אנחנו טובים מספיק בשביל לזכות באליפות היא להשיג עוד ניצחונות".

עוד בוואלה! ספורט

ליברפול ניצחה 0:2 את לסטר, ארסנל גברה 0:1 על וולבס

לכתבה המלאה

המספרים

* ליברפול בלתי מנוצחת ב-14 משחקי הבית האחרונים שלה (10 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו), וניצחה את חמשת משחקיה האחרונים באנפילד. הרצף הביתי הטוב ביותר של המייטי רדס מאז יולי-דצמבר 2020.

* דיוגו ז'וטה כבש 17 שערים בכל המסגרות עבור ליברפול העונה. כבר עכשיו, מדובר בעונה המוצלחת ביותר שלו במדי קבוצת פרמיירליג מבחינת הבקעה.

* בנוסף, נכנס ז'וטה לרשימת חמשת השחקנים שכבשו הכי שערים במשחקים בהם קבוצותיהן לא מפסידות. הפורטוגלי הגיע ל-30 כאלה (25 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו). מעליו נמצאים סלומון קאלו (32) גבריאל ז'סוס (44), דריוס ואסל (46) וג'יימס מילנר (54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully