וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "קיירי תומאס נותן לנו הרבה פיתרונות"

10.2.2022 / 23:50

מאמן מכבי תל אביב מרוצה לאחר ה-75:84 על צסק"א מוסקבה, והחמיא לגארד: "מודה לניקולה ולצוות הסקאוטינג שהביאו אותו"

ניצחון חשוב ומשכנע הערב (חמישי) למכבי תל אביב, 75:84 על צסק"א מוסקבה. החבורה של יאניס ספרופולוס כבר הוליכה ב-21 הפרש ופלירטטה עם ניצחון בהפרש שיא (69:87 על הרוסים בעונת 1997/98), לא שברה אותו, אבל יצאה מרוצה מאוד אחרי שחזרה למסלול הניצחונות. סקוטי ווילבקין הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' הוסיף 14 ו-5 ריבאונדים. איפה לונדברג קלע 17 עבור הקבוצה של איטודיס, שחסרה את וויל קלייברן, יוהאנס פויגטמן וטוקו שנגליה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "רוצה לברך את השחקנים על משחק נהדר. ממש נהניתי לראות אותם משחקים עם אגרסיביות וקשיחות, הם הראו נחישות לאורך כל המשחק. הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, ההגנה שלנו הייתה מצוינת". על המחווה שנערכה לפני תחילת המשחק לפיני גרשון וצביקה שרף: "הייתי גאה מאוד היום במהלך הטקס בשביל שניהם. זו הגאווה של המועדון שלנו ושל שני מאמנים גדולים שהקדישו את עצמם להצלחת הקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם קיירי תומאס. דני מרון
"מודה להנהלה שהביאה אותה". ספרופולוס עם תומאס/דני מרון

על קיירי תומאס: "אני רוצה להודות לניקולה ולצוות הסקאוטינג שבחרו בו. לא הכרתי אותו טוב מדי, והחתמנו אותו למרות שהוא היה פצוע והיה צריך עוד שבוע כדי להתחיל להתאמן, הוא נותן לנו הרבה פיתרונות, וכל עוד שנתאמן איתו, נהיה טובים יותר. יש לו רגעים שהוא צריך להבין איך אנחנו משחקים, וכשהוא ייכנס לזה, הוא יהיה טוב בהרבה".

על הסגל שיש לו: "אני רוצה להשתמש בכל השחקנים, אני רוצה שהם יהיו מוכנים לשחק בכל משחק, כולם צריכים להיות מוכנים לשחק טוב בהגנה, ולתמוך בשיטה של הקבוצה. הם יכולים להחטיא, אבל הם צריכים להיות מוכנים לשחק ולהגן. אני לא רוצה לחלק את הקבוצה לישראלים ולזרים, אני סומך עליהם באותה צורה".

על ג'ייק כהן: "ידעתי שג'ייק יעזור לנו, הוא חכם, הוא יכול למסור, לשמור, הוא יודע איך לשחק את המשחק. הוא לא היה בכושר נהדר כשהוא הגיע העונה, הוא מצא את עצמו העונה".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
ז'יזי'ץ'/דני מרון

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס: "ברכות למכבי על הניצחון. פתחנו את המשחק טוב, המשחק זרם, זה לא הספיק.הקבוצה שיחקה 4-5 הארכות בזמן קצר וזה השפיע על השחקנים, אבל היה לנו מספיק מנוחה. ידענו שמכבי משחקת טוב יותר בבית וקולעת טוב יותר, היינו צריכים להיות שם בזמן הקלאץ', לא היינו מתחת לעור שלהם. לא התחרינו, וזה מאכזב אותי. נראינו אחרת לגמרי במחצית השנייה, אבל היינו צריכים להראות ככה מההתחלה".

מאמן האורחת המשיך: "יש הרבה סיבות על חוסר היציבות שלנו. זאת עובדה. הנענו את הכדור טוב, התוצאה לא טובה בשבילנו, אבל היה לנו יותר אסיסטים, קלענו טוב יותר במחצית השנייה, מדד טוב יותר. מכבי קלעו שלשות פנויות לגמרי, אנחנו לא קלענו אותן בהתחלה. כשנכנסים לפיגור של 26 זה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully