וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי לחץ בחזה, לא הבנתי מה קורה". כריסטיאן אריקסן נזכר

הדני מתקרב לקאמבק ובריאיון ב-BBC סיפר על רגעי החרדה: "אני זוכר הכול חוץ מחמש הדקות הללו. הרופאים אמרו שאין סכנה כעת"

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

"אני זוכר הכול חוץ מחמש הדקות הללו. את הוצאת החוץ, את הכדור פוגע לי בברך ואחר כך אני לא יודע מה קרה. התעוררתי והיו המון אנשים סביבי, הרגשתי לחץ בחזה וניסיתי להסדיר נשימה. לא הבנתי מה קורה. באותם רגעים לא היה לי מושג מה קרה".

כך סיפר כריסטיאן אריקסן בריאיון בפורסם הערב (חמישי) ב-BBC, על רגעי האימה בהם כמעט איבד את חייו. ב-12 ביוני הדני צנח לקראת סיום המחצית הראשונה במשחק בין נבחרות דנמרק ופינלנד ביורו 2020 אחרי שעבר אירוע לבבי. חייו ניצלו הודות לפעולות החייאה שביצעו בו סימון קיאר ובהמשך הצוות הרפואי.

אריקסן המשיך לספר על הרגעים אחרי שהכרתו שבה אליו: "התחלתי לחשוב שאולי משהו קרה לרגליים שלי או לגב, תהיתי אם אני יכול להזיז את הרגליים - אלו הדברים שעברו לי בראש באופן מיידי. ואז הגיע אמבולנס ומישהו שאל 'כמה זמן הוא היה מחוסר הכרה'. שמעתי מישהו אחר עונה: 'חמש דקות' וזו הפעם הראשונה בה התחלתי להבין".

כריסטיאן אריקסן מפונה מהמגרש על גבי אלונקה. רויטרס
אריקסן על גבי האלונקה/רויטרס

אריקסן חתם לאחרונה בברנטפורד האנגלית ועולם הכדורגל נרגש לקראת החזרה שלו למגרשים. במועדון הצנוע מלונדון דיווחו על עלייה דרסטית במכירת חולצות ובתקשורת ההתרגשות גואה.

"סגנון המשחק שלי לא ישתנה", אמר הקשר הדני, "היה לי הרבה זמן לחזור לעניינים ואני מרגיש שמבחינה פיזית אני במצב אפילו טוב יותר מקודם - רק הכדורגל חסר. אני מרגיש עצמי שוב ואני לא רואה סיבה למה שלא אחזור לאותה רמה"

האם הוא בסכנה לאירוע נוסף? "היה לי חשוב לעשות את כל הבדיקות הכי מקיפות ולדבר עם כל הרופאים כדי לשמוע על האפשרויות שלי", סיפר, "הם אמרו לי שמלבד העובדה שיש לי עכשיו קוצב לב, שום דבר לא השתנה. שאני יכול לחזור לשגרה רגילה ושאין דבר שאני לא יכול לעשות. הרגשתי הקלה, זו האמת. לא הייתי לוקח סיכון, בגלל זה עשיתי כל כך הרבה בדיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully