וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' מוכן לדרבי: "שמח להיות חלק מהמשחק הכי גדול בישראל"

10.2.2022 / 18:48

מאמן מכבי תל אביב לקראת שבת: "פרטים קטנים יעשו את ההבדל". סבוריט: "חוויתי גם משחקי דרבי בספרד, אבל פה יש יותר רגש"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

מכבי תל אביב נערכת לדרבי השני העונה (שבת, 20:00) והמאמן מלאדן קרסטאיץ' דיבר היום (חמישי) על ההכנות והתחושות לקראת ההתמודדות בבלומפילד.

"הגעתי לפה לפני כחודשיים, עבר כבר זמן ועכשיו אנחנו מגיעים אולי למשחק הכי גדול של הליגה פה", אמר קרסטאיץ', "היו לי הרבה דרבים גדולים במהלך הקריירה ואני שמח שיש לי הזדמנות להיות חלק מהמשחק הכי גדול בישראל".

הסרבי המשיך: "גם בסרביה ובגרמניה חוויתי הרבה דרבים, פרטיזן-הכוכב האדום בסרביה, הרבה דרבים בגרמניה ועכשיו מחכה לנו משחק גדול מאוד בין מכבי להפועל. אנסה להביא מניסיון העבר שלי לטובת השחקנים. צבעים לא עושים כלום על המגרש, נצטרך להציב את השחקנים הטובים ביותר שלנו ברגעים הנכונים, להסביר להם למה לצפות במשחק, לגרום להיות מרוכזים ומוכנים מנטלית, זה הדבר החשוב ביותר לקראת המשחק הקרוב".

על היכולת של הפועל תל אביב העונה אמר המאמן: "במשחקים מהסוג הזה כושר ואיכות של קבוצה לא מבטיחים כלום. אלה משחקים של 50-50, פרטים קטנים יעשו את ההבדל על המגרש ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אנחנו מכבדים את היריבה ואנחנו גם יודעים מה האיכויות שלנו, מה היתרונות שלנו וננסה לנצל אותם. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וגם באימונים. אני מרוצה מכך, נעשה את הטוב ביותר שלנו על מנת לנצח במשחק הבא".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. ברני ארדוב
דגש על ריכוז ומנטליות. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

המגן אנריק סבוריט אמר: "אנחנו מחכים למשחקים כאלה. גמר הגביע? היה משחק מדהים, אני זוכר את זה כמובן כי זכינו. אנחנו צריכים גם להיזכר במשחק האחרון מול הפועל כי סיימנו בתיקו. ניתחנו אותם, אנחנו יודעים שהם עשו תוצאות טובות ולקחו הרבה נקודות העונה, הם מציגים יכולת טובה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך".

על האווירה של דרבי בישראל לעומת דרבים שחווה בספרד: "זה שונה. האווירה דומה, אבל יכול להיות שפה יש יותר רגש. אני אוהב את זה, אני אוהב את הרגש מהאוהדים ואני אוהב לשחק במשחקים כאלה. האוהדים שלנו נותנים לנו אנרגיות ולא משנה כמה מהם יהיו בבלומפילד. הם יתנו הכל כדי לעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully