וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 75:84 את צסק"א ושבה לנצח ביורוליג

הקבוצה של יאניס ספרופולוס סגרה עניין במחצית ראשונה מהסרטים בניצוחו של סקוטי ווילבקין (23), שביחד עם אנטה ז'יז'יץ' סחפו את המארחת ליתרון 20 כבר ברבע השני. איפה לונדברג גרם למעט דפיקות לב ברבע האחרון, אך לא מנע ניצחון מספר 11 העונה לדאבליסטית הישראלית

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 75:84 על צסק"א מוסקבה בתום משחק בו שלטה ללא עוררין. על אף שפתחו בצורה מעט מהוססת, השחקנים של יאניס ספרופולוס נכנסו לעניינים מהר מאוד, רצו 4:19 במהלך הרבע הראשון, וסגרו אותו ביתרון. ברבע השני הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו הייתה המארחת, שהוליכה בסיום המחצית הראשונה ב-21 הפרש. איפה לונדברג עשה קולות של קאמבק עבור הרוסים ברבע האחרון, אך לא באמת איים על הניצחון המקומי.

סקוטי ווילבקין היה מעל כולם, וסיים עם 23 נקודות. אנטה ז'יז'יץ' היה שם כדי לשמור על הפער במחצית השנייה וסיים עם 14 ו-5 ריבאונדים. קינן אוואנס (11) וג'ון דיברתולומאו (10) היו חלק מהריצה במחצית הראשונה, ומכבי תל אביב עם ניצחון מספר 11 העונה, שמשאיר אותה חזק במאבק על מקום בשמינייה הראשונה בתום העונה הסדירה. לונדברג הוליך את קלעי המפסידה עם 17 נקודות.

פיני גרשון עם צביקה שרף. דני מרון
זכו לכבוד מהמארחת. שרף וגרשון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
ניצחון גדול. ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

אוואנס קלע נקודות ראשונות מהקו, אך הרוסים הגיבו עם 11 נקודות רצופות כשמנגד המארחת לא הצליחה להגיב. השחקנים של יאניס ספרופולוס ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו אחרת. ז'יז'יץ' קלע סל שדה ראשון, ההגנה התהדקה, ושלשה של סקוטי ווילבקין קבעה יתרון מקומי, 15:16. ווילבקין צלף עוד אחת, והריצה המקומית נעצרה על 4:19. 17:23 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

הפער המקומי הגיע לדו ספרתי בפתיחת הרבע השני, 21:33. מכבי תל אביב המשיכה להראות נהדר, קיירי תומאס הראה מגוון יכולות ועוז בלייזר הוסיף חסימה אדירה על אלכסיי שבד - והיתרון של המארחת הלך וצמח. שחקני צסק"א לא הצליחו לצאת מההלם והפער הגיע כבר ל-20 בדקה האחרונה של הרבע השני. 28:49 למכבי תל אביב בהפסקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם ג'יילן ריינולדס, קינן אוואנס, רומן סורקין. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון

רבע 3:

האורחת קיזזה מעט את הפער בפתיחת הרבע, אך ווילבקין הגיע חד הערב והחזיר את הפער ל-20 הפרש. חסרונם של וויל קלייברן, טוקו שנגליה ויוהאנס פויגטמן הורגש אצל צסק"א, שפשוט לא הצליחה להוות יריב לדאבליסטית הישראלית. 46:67 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

איפה לונדברג התעורר בפתיחת הרבע המכריע והריץ את צסק"א לריצת 0:8 מהירה, שהלחיצה מעט את יאניס ספרופולוס. הלבנים הגיבו היטב והאורחת קיזזה רק עד מינוס 11, כאשר הפער חזר וגדל לכיוון ה-20 הפרש. לונדברג התעקש, וצסק"א הורידה עד 76:66, 2:22 דקות לסיום. המארחת הלכה לז'יז'יץ' בסיום, וקיבלה תוצרת, בעוד הזמן אזל לרוסים. 75:84 למכבי תל אביב בסיום.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
איש המשחק. ווילבקין/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 נקודות (5 מ-8 ל-3), אנטה ז'יז'יץ' 14, קינן אוואנס 11, ג'ון דיברתולומאו 10, ג'יילן ריינולדס (6 איבאונדים) 9, קיירי תומאס 7, אנג'לו קלויארו 4.

קלעו לצסק"א: איפה לונדברג 17, ניקולה מילוטינוב 12 ו-6 ריבאונדים, מאריוס גרגוניס 10, דניאל האקט 9 ו-7 אסיסטים, איבן אוחוב וג'ואל בולובוי 6 כ"א, סמן אנטונוב וניקיטה קורבנוב 5 כ"א, אלכסנדר חומנקו 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully