וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמו כבש ובישל, לייפציג חגגה עם 1:3 על קלן ועלתה למקום ה-4

אנקונקו הבקיע בבעיטה חופשית (25), הספרדי כבש (54) ומצא את אנחליניו (57), השוורים טיפסו שלוש מקומות בטבלה. למפרלה צימק (91)

תקציר: ר.ב. לייפציג - קלן 1:3/ספורט1

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי, 21:30, ספורט1) עם 1:3 של ר.ב. לייפציג בבית על פ.צ. קלן. בשבת באיירן מינכן תתארח אצל בוכום, בורוסיה מנשנגלדבאך המסובכת תנסה לנצח את אוגסבורג ובאייר לברקוזן תפגוש את שטוטגרט.

דני אולמו, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. Boris Streubel, GettyImages
כבש ובישל תוך שלוש דקות. אולמו/GettyImages, Boris Streubel

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 1:3

שבוע לפני החזרה למפעלים האירופיים והמפגש מול ריאל סוסיאדד בליגה האירופית, ר.ב. לייפציג חזרה במסגרת הליגה למקום בו היא רוצה להיות - המקום הרביעי שמבטיח כרטיס לליגת האלופות. השוורים נעצרו במחזור שעבר עם 3:2 לבאיירן מינכן, אך חזרו לנצח בזכות שני כוכבים בהתקפה - כריסטופר אנקונקו ודני אולמו. הצרפתי הבקיע בכדור חופשי נהדר בדקה ה-25, הספרדי מצא את הרשת מחוץ לרחבה (54) ושלוש דקות לאחר מכן סידר בישל לאנחליניו שקבע 0:3. טים למפרלה צימק בנגיחה בדקה ה-91. קלן, שירדה למקום השביעי, היא אחת משלוש הקבוצות שלייפציג עקפה בזכות הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סוון אולרייך שוער באיירן מינכן. Soccrates Images, GettyImages
יתפוס את מקומו של נוייר. אולרייך/GettyImages, Soccrates Images

בוכום - באיירן מינכן (שבת, 16:30, ספורט4)

האלופה בדרך לתואר נוסף אחרי שהגדילה את הפער בשבוע שעבר לתשע נקודות ונראה שאין לה באמת יריבה על הכתר. עכשיו באיירן מינכן יוצאת לבוכום במטרה להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות ולהגיע מעודדת למשחק החוץ מול זלצבורג בליגת האלופות ביום רביעי. בוכום לא ניצחה את באיירן ב-14 המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות והניצחון האחרון שלה מולה היה ב-14 בפברואר 2004 עם 0:1. באיירן תחסר כמובן את מנואל נוייר, שעבר ניתוח, ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא סוון אולרייך, שהרגיש לא טוב כל כך השבוע, אבל יצא שלילי לקורונה וחזר לעניינים.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
ימשיכו במומנטום? וירץ/רויטרס

באייר לברקוזן - שטוטגרט (שבת, 19:30, ספורט3)

האדומים-שחורים סיפקו תצוגת כדורגל מבריקה במחזור שעבר ומחצו 2:5 את בורוסיה דורטמונד בחוץ. באייר לברקוזן נמצאת במומנטום נהדר של שלושה ניצחונות ליגה ושתי חמישיות ברציפות (לראשונה בתולדותיה). היא מחכה לשטוטגרט, שנמצאת בצרות קשות בתחתית כשהיא במקום ה-17 שמוביל ישירות אל ליגת המשנה והפסידה בכל שלושת משחקיה האחרונים.

משחקים נוספים (שבת, 16:30):

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג
איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג
פרייבורג - מיינץ
גרויטר פירת - הרטה ברלין

בראשון בורוסיה דורטמונד תתארח אצל אוניון ברלין, הופנהיים תארח את ארמיניה בילפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully