וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדים באימונים של הפועל ומכבי תל אביב: "רוצים דם וניצחון"

אבוקות, שירים ואווירת קרנבל לקראת הדרבי (שבת, 20:00). דן איינבינדר לא תורגל בהרכב הפועל תל אביב, רפואה מתלבט בין אזוגי לבן ביטון. במכבי תל אביב קרסטאיץ' עדיין לא החליט אם סה ויובאנוביץ' יפתחו

מחזור 22הסתיים12/02/2022
הפועל תל אביב
  • ביטון (25)
  • דוידה (69)
3:2
  • (3) פריצה
  • (50) קניקובסקי
  • (90) יובאנוביץ'
מכבי תל אביב
האימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת הדרבי/עריכת וידאו: טל רזניק. צילום: אודי ציטיאט

דריכות גדולה בהפועל תל אביב לקראת הדרבי ביום שבת (20:00), אליו אמורים להגיע כ-20 אלף אוהדים אדומים. לאימון המסכם הבוקר הגיעו מאות אוהדים ששרו "רק תביאו את הדרבי" וגם השמיעו שירי וקריאות נאצה נגד היריבה העירונית. האוהדים אומרים לשחקנים: "תתאבדו על המגרש, אל תשאירו להם רגליים, לרדת עם דם וניצחון"

המאמן קובי רפואה, שיחזור לעמוד על הקווים אחרי שריצה עונש הרחקה, הפתיע ביומיים האחרונים כאשר לא תירגל את הקפטן דן איינבינדר בהרכב. שחקנים בקבוצה הגיבו בפליאה, בעיקר לאור העובדה שאיינבינדר היה באנקר בהרכב מאז שהגיע למתחם חודורוב לפני קצת יותר משנה. רפואה עדיין מתלבט באשר לאיינבינדר והחלטה תתקבל בסמוך למשחק.

על פי התרגולים, השלישייה במרכז המגרש תורכב משי אייזן, שי אליאס ומרקו ינקוביץ', כאשר בכנפיים ישחקו פארליי רוזה ואושר דוידה ובחוד שלומי אזולאי. ההתלבטות המרכזית של רפואה היא בעמדת המגן הימני, בין בן ביטון לאלון אזוגי. סיאנדה קולו חזר מפציעה ועידן ורד שנפגע השבוע, יהיה כשיר.

רפואה אמר: "זה המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי ואנחנו שמחים להיות חלק ממנו. עשינו את כל ההכנות למשחק ואנחנו מאוד שמחים שנמכרו כמויות כאלה של כרטיסים לאוהדי הפועל שמרגישים משהו. אנחנו רוצים לשמח את האוהדים כי הגיע הזמן. נעשה את הכל כדי שזה יקרה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר, שי אייזן, שי אליאס, מרקו ינקוביץ', פארליי רוזה, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

אבוקות באימון המסכם/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב

מאות אוהדים של מכבי תל אביב הגיעו הבוקר לאימון המסכם של הקבוצה לפני הדרבי מחר כדי להטריף את השחקנים לקראת המשחק, ובשלב מסוים אף פרצו למגרש. לצד שירי העידוד למכבי והנאצה כלפי הפועל תל אביב, האוהדים עדיין במאבק להכנסת ציוד עידוד ובעיקר תפאורה מלאה מחר, דבר לו מתנגדת המשטרה.

במישור המקצועי המאמן מלאדן קרסטאיץ' עדיין מתלבט באשר למערך איתו יפתח מחר ויש לו גם כמה התלבטויות בנוגע לציוות השחקנים. השאלה העיקרית שעוד פתוחה היא האם לעלות עם ג'ורג'ה יובאנוביץ' והאם לצוות אותו לצד סטיפה פריצה או שרק אחד מהם יפתח. עניין נוסף הוא האם לפתוח עם הפורטוגלי ז'וזואה סה בהרכב הפותח כבר מחר, או שלא לתת לו טבילת אש ראשונה כבר במשחק בפרופיל כל כך גבוה כמו הדרבי. סה התאמן השבוע בצורה מלאה בקרית שלום והוא מוכן פיזית למשחק, כך שההחלטה של קרסטאיץ' היא מקצועית לחלוטין.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, טל בן חיים, סטיפה פריצה.

עוד בוואלה!

הפועל ת"א: רק מי שיוכיח את אהדתו וילבש אדום יישב בשער 8 בדרבי

לכתבה המלאה

צפו באוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם

אוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם לפני הדרבי/עריכת וידאו: טל רזניק, צילום: גולשים

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 56 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 58 תוצאות תיקו.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-20 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* עד היום נפגשו השתיים 12 פעמים במסגרת המחזור ה-22, כאשר הפועל תל אביב רשמה שלושה ניצחונות, מכבי תל אביב ארבעה ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו, כולל האחרון (1:1 בפברואר 2016).

* הפועל תל אביב כבשה שישה שערים בלבד במחצית הראשונה, ופי ארבעה יותר במחצית השנייה (24).

* מכבי תל אביב עדיין לא שמרה העונה על שער נקי כאורחת וספגה כבר 18 שערים במשחקי חוץ - כמו בית"ר ירושלים ופחות רק מנוף הגליל (20).

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 27163

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - בני סכנין
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט2)

שני, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully