וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחלוקת סביב צירוף רייס ג'וניור: יצחק פרי עזב את תפקידו

יו"ר מכבי ראשון לציון ביקש לסיים את תפקידו, לאחר שחברי ההנהלה והמאמן דרור כהן סירבו להחתים את הפורוורד: "מקווה שהקבוצה תשרוד בליגה"

מסיבת עיתונאים מכבי ראשון לציון בנוגע לגמר הגביע/דני מרון

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי פנה היום (חמישי) לראש העירייה ולהנהלת המועדון והודיע כי החליט לסיים באופן מיידי את תפקידו. הסיבה לצעד של פרי נעוצה במחלוקת קשה בינו לבין חברי ההנהלה והמאמן דרור כהן בנוגע לצירופו האפשרי של גלן רייס ג'וניור. פרי דרש לצרף את השחקן ששוחרר ממכבי חיפה, בהחתמה האחרונה של שחקן זר שראשון לציון עוד יכולה לעשות, אך ההנהלה וכהן סירבו להמר על הפורוורד הפרובלמטי. מאז המחלוקת פרי הדיר רגליו מאימוני הקבוצה ואף לא הגיע למשחק ההפסד נגד בני הרצליה ביום שני.

בראשון לציון העריכו כי ראש העיר רז קינסטליך יקבל החלטה בקרוב בנושא, כאשר בינו לבין פרי התקיימו יחסים קורקטיים, אך קינסטליך לא אהב את ההתנהלות סביב פיטוריו של גיא גודס לפני פחות מחודשיים. ראשון לציון מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל במרחק שלושה ניצחונות מהקבוצה שמעל הקו האדום.

גלן רייס ג'וניור, מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
גרם למחלוקת בראשון לציון. גלן רייס ג'וניור/לילך וייס רוזנברג

"מאז חזרתי לפני 10 שנים, השתלב המועדון בצמרת הכדורסל בארץ, השתתף בשבעה פיינל פורים, שלושה משחקי גמר פלייאוף, שלושה משחקי גמר גביע המדינה, זכה בגביע ווינר ובאליפות המדינה", מסר פרי. "לא פחות חשובה העוצמה של מחלקת הנוער, שמונה כ-1500 שחקנים וחרטה על דגלה הישגים ספורטיביים, חינוך לערכים ותרבות. אני אדם שהולך בדרך שהוא מאמין בה וחשוב לי להיות נאמן לעצמי ולאחרים, ואין ביכולתי להוביל את המועדון ללא הלהט והאמונה שלי בדרך".

היו"ר העוזב הוסיף: "אני מאמין ביכולתו של המועדון להתמודד עם המשברים והקשיים שהוא ניצב לפניהם. אני בטוח שהנהלת המועדון תמצא את האדם הנכון להחליפני, ולהמשיך ולהוביל אותה להישגים. אני משאיר אחריי מועדון מסודר, יציב מבחינה כלכלית, עם הנהלה מנוסה שלבטח תעשה את המקסימום להמשיך ולהצליח. אני אמשיך ללוות את הקבוצה בתור אוהד ומקווה יחד עם כולכם שהקבוצה תתעלה על עצמה ותצליח לשרוד ולהישאר בליגת העל. רוח המועדון, האוהדים הנפלאים, בני הנוער שעובדים כה קשה על מנת להצליח ילוו אותי עוד שנים רבות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יצחק פרי יושב ראש מכבי ראשון לציון. דני מרון
סיים את תפקידו. יצחק פרי/דני מרון

הנהלת המועדון ביקשה למסור בתגובה: "מצרים על החלטתו של יצחק פרי, שהוביל את המועדון לשנים נפלאות והצעיד אותו להישגים יוצאי דופן, אנו מתחייבים בפני כל מי שהמועדון יקר לו להמשיך בכל הכח, יום ולילה על מנת לעמוד באתגרים העומדים בפנינו. הנהלת המועדון יחד עם ראש עיריית ראשון לציון תתכנס בקרוב ותדון במצב".

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל התייחס גם הוא לעזיבתו של פרי: "מצער אותי מאוד שיצחק פרי בחר לעזוב את תפקידו כיו"ר מכבי ראשון לציון. פרי הוא אחד מעמודי התווך של הכדורסל הישראלי וחלק בלתי נפרד ממנו כבר שנים רבות. ב-10 השנים האחרונות, עם תקציב לא גדול, הגיע להישגים מרשימים ויפים עם מכבי ראשון לציון ובראשם זכיה באליפות ב-2016. בנוסף גם זכה בגביע ווינר ב-2018, הגיע למעמדי גמר רבים ואף לרבע גמר היורוקאפ. יצחק פרי היה חלק חשוב בדירקטוריון ליגת העל, תרם רבות מניסיונו ומהידע שלו, מבחינה אישית ומקצועית הוא יחסר לי מאוד ואני בטוח שגם לשאר החברים בכדורסל הישראלי, אך צריך לכבד את החלטתו ואני מאחל לו ולמכבי ראשון לציון בהצלחה".

ראש העיר רז קינסטליך מסר: "הופתעתי מאוד מההתפטרות של חברי יצחק פרי. פרי חתום על הישגים רבים בספורט בראשון לציון ככלל ולהצלחות רבות, ולפיתוח שחקנים מקומיים והצלחות רבות במחלקת הנוער. אין לי ספק שהקבוצה תמשיך להיות אחת מהטובות והמובילות בכדורסל הישראלי, עם מחלקת נוער מפוארת ומצוינת. היום אקיים אצלי ישיבת חירום עם הנהלת המועדון על מנת להחליט על יו"ר חלופי לקבוצה. יצחק פרי הוא חבר אישי וקרוב שלי ואני מלא הערכה על פועלו המשמעותי וחסר הפשרות בקבוצה ובספורט בעיר לאורך השנים ורוצה להודות על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully