וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמבר ימשיך בשער נוף הגליל ואוגו עשוי לפתוח, קורצקי מתלבט בחדרה

11.2.2022 / 14:21

אחרי שלקס גמר את העונה, שי ברדה יצטרך למלא את החלל במרכז המגרש (שבת, 18:00). אם ברקמן יוסט קדימה, גוטי יפתח. האורחת מאמינה שניצחון יבטיח כמעט בוודאות מקום בפלייאוף, לין ומרקוב מתחרים על מקום ב-11

מחזור 22הסתיים12/02/2022
הפועל נוף הגליל
  • פדידה (45)
1:1
  • (53) גוזלן
הפועל חדרה
תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל שנאבקת על חייה בתחתית הטבלה, תארח מחר את הפועל חדרה (שבת, 18:00) ותנסה לצבור שלוש נקודות יקרות, בקרב על ההישארות בליגה. אנשי המועדון קיבלו בשורות רעות לאחר שהתברר שהקשר ניר לקס גמר את העונה. לקס עבר צילום MRI שהראה שהוא אכן סובל מקרע ברצועה הצולבת עם פגיעה גם במניסקוס. בתחילת השבוע הבא יוועץ הקשר עם כמה רופאים ויחליט על המשך הטיפול, לקראת תקופת שיקום של כשישה חודשים לפחות.

פציעתו של לקס משבשת למאמן שי ברדה את כל התוכניות המקצועיות וכעת הוא יאלץ לאלתר בחוליית הקישור. אחת האפשרויות שעלתה על הפרק, היא לפתוח בהגנה עם גוטי ולהסיט את ג'ניה ברקמן לעמדת הקשר האחורי - בה הוא כבר שיחק בליגת העל במדי הפועל כפר סבא. אפשרות אחרת היא הכללתו בהרכב של ג'ון אוגו, כשאז ברקמן ישחק במרכז ההגנה. ברדה צפוי להמשיך ולפתוח עם שוער המשנה מתן עמבר, שלא ספג בשני המשחקים האחרונים בהם תפס את מקומו של סטפן מרינוביץ'.

הרכב משוער: מתן עמבר, ארנסט מאבוקה, גוטי, דולב אזולאי (ג'ון אוגו), חגי גולדנברג, ג'ניה ברקמן, דייויד טווה, בר כהן, טימו מוזי, עומר פדידה, והיב חביבאללה.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
באיזו עמדה יתופקד? ברקמן/אודי ציטיאט

הפועל חדרה

עבור הפועל חדרה מדובר בעוד קרב לא פשוט על הכרטיס לפלייאוף העליון. חדרה תגיע אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ובמועדון מאמינים שניצחון נוסף יבטיח כמעט בוודאות את המקום בשישייה הראשונה. גם בשל כך, הוחלט שהקבוצה תצא לבית מלון בצפון כחלק מההכנה למשחק ומתוך רצון לשפר את מצב הרוח אחרי שהרוחות סערו בשבוע שעבר עם העברתו של גוסטבו מרמנטיני להפועל באר שבע.

המאמן מנחם קורצקי יחסר את מוחמד אוסמן המוצהב, כאשר גם החלוץ שובל גוזלן נמצא בספק בגלל פציעה. מנשה זלקה צפוי לפתוח בקישור האחורי במקום אוסמן, כאשר אביליו מרקוב ואביב לין מתחרים על מקום בהרכב בחולייה האחורית.

"אנחנו מאוד מאושרים וגאים בשחקנים, בטח אחרי המשחק האחרון כשהם שמו דברים בצד וידעו להתעלות", אמר קורצקי לקראת המשחק. "עבודה קשה, מחויבות ועמידה טקטית זה מה שעושה את ההבדל. יש פה קבוצה טובה, שחקנים שמבינים עניין ועם ניסיון יחד עם צעירים שרוצים לעשות את קפיצת המדרגה. מעבר לכך, לצד הבעיות יש פה מערכת שעוטפת ויודעת לחבק ולתת מילה טובה, ביטחון ושקט כשצריך. השחקנים יודעים לשים את הדברים בצד ולהתעלות וזה מה שנותן לנו את התוצאות הטובות. מצפה לנו משחק נגד קבוצה טובה שעשתה שינוי משמעותי בסגנון ובשיטה ורואים את זה בתוצאות שלה".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, אביליו מרקוב, דולב אזרואל, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, שובל גוזלן, סטיבן אלפרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה. דני מרון
מנסים להכשירו. שובל גוזלן/דני מרון

טריוויה

* הפועל חדרה ברצף של ארבעה ניצחונות ליגה. חמישה עוד לא היו לה בארבע העונות מאז שבה לליגה הבכירה.

* ניצחון נוסף גם יאפשר לחדרה לקבוע שיא נקודות במסגרת הליגה הסדירה מאז העלייה. ב-2018/19 הגיעה לפלייאוף העליון עם 33 נקודות, עונה לאחר מכן צברה 34 בפלייאוף התחתון ובעונה הקודמת היו לה 32.

* הביקור האחרון של חדרה באצטדיון גרין היה במשחק העלייה מהלאומית, במחזור הסיום של עונת 2017/18. אסי גומה סידר לה אז 0:1 ואת הקאמבק לליגה הבכירה אחרי 39 שנים. דיא לבאבידי הוא היחיד מהסגל הנוכחי של חדרה שפתח אז, כשמנגד שרדו דולב אזולאי, ג'ניה ברקמן ואיתן ולבלום ששותף כמחליף.

* הפועל נוף הגליל מציגה העונה את ההגנה הגרועה בליגה (36 ספיגות) אבל בשני המחזורים האחרונים שמרה על שער נקי. שלושה מחזורים ללא ספיגה? את זה לא עשתה מאז ספטמבר-אוקטובר 2005, אז היו לה שלוש תוצאות 0:0 רצופות.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: גרין
קהל: 640

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - בני סכנין
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט2)

שני, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully