וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן התעמת על הדשא עם חברו וזכה להתנצלות: "זה היה מביך"

חלוץ ויאדוליד דרש לבעוט פנדל, נתקל בסירוב מצד רוקה מסה והאירוע גלש לפסים אישיים לעיני כל. כעת הקשר התנצל פומבית: "לא הבנתי אותו בזמן אמת, אני חש אשמה"

תקציר: ראיו ואייקאנו - בטיס 2:1 (גביע המלך)/ספורט1

ריאל ויאדוליד מעדה ביום ראשון במשחק חוץ נגד פואנלברדה מהתחתית, סיימה מולה ב-0:0 שעלה לה בירידה למקום השלישי בליגת המשנה בספרד, אבל הרוחות עדיין סוערות בעקבות עימות שהתפתח על כר הדשא בין שחקני ההתקפה רוקה מסה ושון וייסמן.

לטובת ויאדוליד נפסק כדור עונשין מ-11 מטר במהלך המשחק, אירוע שהוביל לעימות בין שני השחקנים שדרשו לבעוט. בסופו של דבר שופטי המסך שינו את ההחלטה ואף אחד לא זכה לבעוט פנדל והמשחק הסתיים ללא שערים, אבל בכלי התקשורת המקומיים עדיין עוסקים בוויכוח שפרץ בין שני כוכבי הקבוצה.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
"לוחם שרק רוצה לעזור לקבוצה". וייסמן זכה להתנצלות/GettyImages, Quality Sport Images

מי שהפריד בין וייסמן למסה על כר הדשא היה ג'מאל אל-יאמיק המרוקני שעל פי הדיווחים מנע מהאירוע להסלים. עד כה כל הצדדים סירבו להתייחס לאשר התרחש, אבל כעת רוקה מסה החליט להתראיין ובחר להתנצל בפני הישראלי: "אני רוצה להתנצל על התמונות שכולם ראו. זה היה כמו בגן ילדים. שון לא הבקיע במשחקים האחרונים ואני מבין אותו, אני גם רציתי להבקיע וזה היה מביך ומטופש שנקלענו לסיטואציה הזו".

רוקה מסה החטיא פנדל רק ימים ספורים לפני המשחק נגד פואנלברדה ועל כן וייסמן קיווה שהפעם הוא יהיה מי שיזכה לבעוט ובכך יסיים רצף של ארבעה משחקים ללא שער. "חשבתי על זה בימים האחרונים ואני מתנצל פומבית על מה שקרה", המשיך מסה, "אין לי בעיה עם שון, עבורי הוא לוחם שמעל הכל רוצה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

עוד אמר הקשר על יחסיו עם הישראלי: "בכל משפחה יש בעיות. כשיש לי בעיות עם אשתי או עם אחים שלי אז אלו דברים שנשארים בינינו וכך היה צריך להיות גם פה, אז אני חש אשמה ואשלם על כך", הוסיף הקשר שייקנס על האירוע, כמו גם וייסמן ככל הנראה, "לא הבנתי בזמן אמת ששון רוצה לחזור להבקיע ולהעלות את הביטחון. מה יקרה בפנדל הבא? אנחנו נראה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully